Opticien nr1-2022 Online

D e O p t i c i e n n r 1 2 0 2 2 63 M o n t u r e n / z o n n e b r i l l e n HARMONY OF OPPOSITES VAN NEUBAU EYEWEAR HET OOSTENRIJKSE BRILLENMERK NEUBAU EYEWEAR ONTHULT IN JANUARI 2022 ZIJN NIEUWE STUDIOCOLLECTIE HARMONY OF OPPOSITES. OPVALLENDE VORMEN VAN ROBUUST TITANIUM KENMERKEN DEZE INNOVATIEVE COLLECTIE VAN VIJF NIEUWE OPTISCHE BRILLEN EN VIER NIEUWE ZONNEBRILLEN ALS EEN PERFECT SAMENSPEL VAN NATUURLIJKE CONTRASTEN. MINIMALISTISCHE ESTHETIEK EN DE EXTREEM RESISTENTE MATERIALEN ZIJN HARMONIEUS GECOMBINEERD MET HELDERE MAAR INGETOGEN KLEURKEUZES. De visie van NEUBAU EYEWEAR is om esthetiek en duurzaamheid in harmonie te brengen. Dit wordt weerspiegeld in de eerste collectie van 2022, die ook de hoge design- en kwaliteitsnormen van het merk laat zien. De monturen zijn gemaakt van Japans bèta- titanium, wat een bijzonder duurzame keuze is omdat er minder van dit materiaal hoeft te worden gebruikt en het kan worden gerecycled. Dit speciale titanium materiaal biedt ook uitstekende eigenschappen, waaronder flexibiliteit, extreme lichtheid en langdurige kleurintensiteit. En dit jaar heeft de nieuwe titaniumcollectie van NEUBAU EYEWEAR voor het eerst een innovatief nieuw scharnier dat werkt zonder schroeven. De gehele collectie wordt lokaal geproduceerd in het hart van Oostenrijk. De bewuste benadering die is ingebed in de HARMONY OF OPPOSITES-collectie is het nieuwste voorbeeld van hoe NEUBAU EYEWEAR toonaangevend blijft op het gebied van duurzaamheid in de brillenindustrie. Het is ook een uitnodiging aan de mode-industrie om hun denken te herformuleren en zich aan te sluiten bij de duurzame avantgarde. De vier zonnebrillen, HORST, GABI, LEA en NOAH zijn verkrijgbaar in de natuurlijke matte metallic tinten goud, blauw, titanium, klei, zwart en lavendel. De vijf optische modellen, HORST, GABI, LEA, NOAH en PHILLIP zijn ook verkrijgbaar in een breed scala aan kleuren. De campagne voor HARMONY OF OPPOSITES is gemaakt en gefotografeerd door visionair fotograaf Nadia von Scotti tegen de prachtige achtergrond van de Zuid-Afrikaanse wildernis. Bekend om haar beelden die mode, natuur en abstractie combineren, creëert ze picturale verhalen die het belang illustreren van het bereiken van een perfecte balans tussen mens en milieu. Het internationaal bekende Zuid-Afrikaanse fotomodel Nontobeko Mbuyazi is het gezicht van de campagne. OVER NEUBAU EYEWEAR Met 'Duurzame Avantgarde' als credo, staat het Oostenrijkse merk NEUBAU EYEWEAR synoniem voor uitstekend design in het premium brillensegment, gebaseerd op de fundamenten van een duurzame merkfilosofie. Sinds de oprichting in 2016 combineert het geëngageerde label esthetisch ontworpen zonnebrillen en brillen met de hoogste kwaliteitsnormen en dynamische technologische innovatie. Het idealisme van het merk wordt weerspiegeld in het uiterste respect voor mensen en de planeet, samen met het gebruik van biogebaseerde materialen en hulpbronnenefficiënte "Handmade in Austria"-productie. Na de introductie van zijn 100% biogebaseerde materiaalinnovatie natural3D, zal het onafhankelijke bedrijf NEUBAU EYEWEAR zich blijven concentreren op de verdere ontwikkeling van vooruitstrevende ideeën om nieuwe maatstaven te zetten op het gebied van stijl en duurzaamheid. Meer informatie: NEUBAU EYEWEAR www.neubau.com

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4