Hoordetail nr2-2020 Online

H o o r d e t a i l n r 2 2 0 2 0 45 H o o r t o e s t e l l e n Starkey Livio Edge AI BIEDT TOEGANG TOT HOORZORG, WAAR DE KLANT OOK IS De nieuwe generatie Livio Edge AI levert de meest geavanceerde Artificial Intelligence technologie die mogelijk is in moderne hoortoestellen. Hoe goed een hoortoestel ook is geprogrammeerd, er komt een moment dat de gebruiker in een zeer uitdagende hoorsituatie belandt. Dit is waar Livio Edge AI volledig tot zijn recht komt. Met een subtiel tikje op het oor start Livio Edge AI een real-time omgevingsanalyse om vervolgens razendsnel – op basis van kunstmatige intelligentie – het beste geluidsprofiel te bieden. DE GEZONDHEID CENTRAAL Nu we weer enigszins herstellen van de coronacrisis, die ook onze branche voor enorme uitdagingen stelt, is het goed te kijken naar de nieuwste technische ontwikkelingen in hoorzorg waarbij gezondheid centraal staat. ThriveCare bijvoorbeeld is een unieke nieuwe feature van Livio Edge AI. Zorgverleners hoeven zich minder ongerust te maken door het eenvoudig automatisch, dagelijks ontvangen van belangrijke informatie. Gebruikers kunnen nu nuttige Thrive App data - zoals fysieke activiteit, hoortoestelgebruik of sociale betrokkenheid - delen met geselecteerde familieleden, vrienden, mantelzorgers of zelfs professionele zorgverleners. Het positioneert het hoortoestel tot het middelpunt van zorgverlening en bewaking van de fysieke en mentale conditie van de gebruiker, nu ook inzichtelijk voor vertrouwde personen. HOORZORG ‘WAAR UW KLANT OOK IS’ In de nieuwe orde die na de coronacrisis in onze markt ontstaat, is veel ruimte voor hoortoestellen die op afstand in de Cloud kunnen worden geprogrammeerd. Dat is wel duidelijk. Met Starkey’s 'Hoorzorg waar u ook bent’ heeft u de mogelijkheid Livio hoortoestellen volledig op afstand te programmeren. Dat geldt vanzelfsprekend voor de nieuwe generatie Livio Edge AI, maar kan al vanaf Livio 1000 (ZN Categorie 3). U biedt hiermee een eigentijdse service voor uw klanten en het vormt dé toekomstige dienstverlening van audiciens: een mix van gedoseerd persoonlijk contact én service in de Cloud op afstand. Met Starkey’s ‘ticket’ helpdesk systeem is hoorzorg op afstand goed te managen, zeker ook omdat de unieke zelfcheck van de toestellen voorwaarde is voor contact met u. Op deze manier kunt u twaalf of zelfs meer klanten per uur op afstand service verlenen, zonder live verbinding en zonder bindende afspraken in uw agenda. Meer informatie: Kind Horen Tel. +31 (0)55-3602111 www.starkey.nl IN MEI 2020 HEEFT STARKEY HEARING TECHNOLOGIES LIVIO EDGE AI GEÏNTRODUCEERD. HET IS 'S WERELDS EERSTE HOORTOESTEL MET KUNSTMATIGE INTELLI- GENTIE EN INGEBOUWDE SENSOREN EN RICHT ZICH VOLLEDIG OP DE BEWEZEN SAMENHANG VAN GE- HOOR- EN ALGEHELE GEZONDHEID.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4