Previous Page  11 / 76 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 11 / 76 Next Page
Page Background

D

e

B

e a u t y s a l o n

n r

1 2 0 1 7

11

“IK WIST METEEN:

DIT BEDRIJF GA IK

OOIT OVERNEMEN”

Zij werd geboren op een dag dat ik voor Mikos op de beurs was en sommi-

gen hebben mij daar weg zien gaan. Later waren zij zo attent om kaartjes en

cadeaus te sturen, erg leuk!”

WAT IS ER ZO BIJZONDER AAN MIKOS?

“Vooral het feit dat Mikos een ‘one stop shop’ is voor de beauty-professional.

Dit betekent dat bij Mikos echt alles voor de professionele salon onder één

dak te vinden is. Wij vertegenwoordigen meerdere toonaangevende merken

in Nederland. Zo bieden de producten van Mila d’Opiz Zwitserse perfectie

voor de huid, is RefectoCil de nummer een op het gebied van wimper- en

wenkbrauwstyling en staan de behandelstoelen en apparatuur van Cosmodern

bekend om hun Duitse kwaliteit. De producten van Rolf Stehr bieden ‘more

than make-up’: constant hoge kwaliteit zonder compromis. Ten slotte zijn er

bij Mikos nog vele kwaliteitsproducten onder het eigen label.”

HOE WAS HET EERSTE JAAR ALS

DIRECTEUR VAN MIKOS?

“Ik heb altijd al veel verantwoordelijkheid en vrijheid gehad binnen Mikos,

maar dat werd nu toch wel anders. Ik draag een druk op mijn schouders, maar

gelukkig word ik uit veel hoeken geadviseerd en krijg ik handige tips waar ik

veel mee kan. Een jaar na de overname kan ik zeggen dat we op de goede

weg zijn om Mikos 2.0 op de kaart te zetten; we zijn hier erg positief over en

zien de toekomst uitdagend tegemoet!”

UITDAGINGEN

Over deze uitdagingen licht Erik nog toe: “Onder de nieuwe uitdagingen voor

mij als directeur valt het managen van de verwachtingen van mijn klanten, het

leiding geven aan het personeel en de balans houden tussen werk en een jong

gezin. Bovendien moeten er soms belangrijke beslissingen genomen worden,

bijvoorbeeld bij het organiseren van de beurs. Hierbij is het dan fijn om te

kunnen sparren met een ervaringsdeskundige. Hiervoor zijn er gelukkig veel

fijne conculega’s in de branche.”

WAT KUNNEN WE IN DE TOEKOMST

VERWACHTEN VAN MIKOS?

“Natuurlijk blijft Mikos hét bedrijf waar iedereen terecht kan voor vragen

informatie, service en kwaliteit. Toch zijn er ook veel veranderingen uitge-

voerd en gepland. Zo is de showroom compleet vernieuwd. Deze is nu mak-

kelijk bereikbaar en er staat altijd koffie klaar! De website en webshop worden

inmiddels druk bezocht en ook op social media zijn wij steeds nadrukkelijker

aanwezig. Hier delen we tips, adviezen, nieuwe producten en leuke weetjes.”

“De nieuwe trainingen krijgen een nieuwe ‘look and feel’ en ook Mila d’Opiz

komt met een nieuwe cosmeticalijn. Verder houden we de klant vanuit

Capelle aan den IJssel natuurlijk graag op de hoogte van de laatste ontwikke-

lingen en de nieuwste trends.”

BEAUTY TRADE SPECIAL

Zelf kennismaken met Mikos kan op de Beauty Trade Special, waar Mikos te

vinden is op stand 1H070. Hier demonstreert Mikos de hele dag Sugaring en

er zijn zeer aantrekkelijke beursaanbiedingen.

Meer informatie:

Mikos

Tel. 010-4420366

www.mikos.nl

Beauty Trade Special stand 1H070