Previous Page  8 / 76 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 8 / 76 Next Page
Page Background

B

e d r i j f s n i e u w s

D

e

B

e a u t y s a l o n

n r

1 2 0 1 7

8

NIEUWE KOERS

“De kracht van het merk Piura heeft zich inmiddels bewezen; dit gaan we vanaf dit punt verder uitbouwen”, aldus Moscoso.

Dit laatste gaat gebeuren met diverse stromingen binnen het merk Piura: huidverzorging, huidverbetering en wellness & beleving.

PER 2017 GAAT P&B COSMETIX EEN NIEUWE

KOERS VAREN, MET DAARBIJ DE COMPLETE

FOCUS OP HET EIGEN MERK PIURA SKINCARE.

EIGENARESSE BIANCA MOSCOSO: “EEN

MOOI MERK ALS PIURA VERDIENT HET OM

ONZE ONVERDEELDE AANDACHT TE KRIJGEN

EN DAT GAAT VANAF NU GEBEUREN.”

VANAF

2017

P&B Cosmetix

Over de beslissing om al deze nieuwe stromingen in de markt te zetten

onder de naam Piura zegt Moscoso: “We hebben overwogen om onze

nieuwe ideeën onder een andere naam te introduceren. Echter heb ik door

ervaring uit de afgelopen jaren geleerd dat het samenvoegen van alle ken-

nis en ervaring in één merk meer helderheid biedt.”

ADVANCED SKINCARE

Naast de gebalanceerde huidcosmetica van Piura Skincare (huidverzor-

ging) komt er een label voor huidverbetering bij onder de naam Piura

Advanced Skincare. Deze bestaat uit de reeds bekende Piura Bio Peeling,

Piura glycolzuren en de bindweefselmassage. Daarnaast zijn er twee nieu-

we lijnen aan dit label toegevoegd: Piura Perfect Skin en Piura Supreme

Lift.

SPADREAMS

Naast de labels voor huidverzorging en verbetering is er ook een program-

ma op het gebied van wellness en beleving: Piura SpaDreams. Dit 100%

natuurlijke productconcept, compleet met diverse behandelingen, belevin-

gen en massages, is zowel in aanbod als in filosofie onderscheidend ten

opzichte van de gevestigde merken in de spa-wereld.

ONDERSTEUNING

P&B Cosmetix stond altijd al bekend om de persoonlijke aanpak en hieraan

verandert ook vanaf 2017 natuurlijk niets. Zo levert P&B desgewenst mooie col-

lages waarmee salons zich kunnen presenteren en zijn er kant en klare presenta-

ties en materiaal voor bij workshops beschikbaar.

Bianca Moscoso geeft aan dat ze van veel klanten te horen krijgt dat zij deze

persoonlijke touch erg waarderen: “Het gevoel geen nummer te zijn, zij vragen

en wij haken daar direct op in; dat is belangrijk. Ook het feit dat wij een private

label hebben dat we zelf produceren is iets dat velen waarderen. Dit creëert een

andere dimensie dan die van een distributeur.”

Meer informatie: P&B Cosmetix

Tel. 0229-757128,

www.pbcosmetix.com