De Beautysalon nr 1 2024 Online

DE BEAUTYSALON NR 1 2024 44 REPORTAGE VAN MEISJESDROOM TOT FAMILIEBEDRIJF MET AUTHENTIEK LEIDERSCHAP “In een tijd van voortdurende veranderingen en vooruitgang in de wereld van huidverzorging, is het essentieel om een aanbod in de salon te creëren dat niet alleen effectief is, maar ook aansluit bij de behoeften en waarden van jouw klanten. En niet te vergeten, met die van jezelf”, vertelt Petra Sanderman, founder van Summery Cosmedical Group. Ze vervolgt: “Het is niet nieuw, onze obsessie voor een mooie huid. Maar op het vlak van marketing, wetenschap en vooral verkoop zagen we de laatste vijf jaar een soort van big bang in de skincarewereld. Bij het kopen van een product of het ondergaan van een behandeling gaat het voor jouw klant lang niet altijd alleen om het vervullen van een functionele behoefte.” Juiste match niet ingewikkeld “Bij Summery Cosmedical Group begrijpen we het belang van een gepersonaliseerd en divers aanbod. Met merken zoals Cenzaa, IK Skin Perfection en Mayee bieden we een breed scala aan producten en behandelingen, elk met een unieke filosofie en prijsniveau. Daarnaast presenteren we onze bekroonde toplijnen, IK MEDIKAL en 360 SKINCODE, die de salon kunnen helpen onderscheiden en specialiseren. Wij leggen de nadruk op kennisdeling, waardoor je de beste versie van jezelf kunt worden en jouw klanten kunt voorzien van een accurate huidanalyse, de meest geschikte producten en thuisadvies”, verduidelijkt Petra. Puurheid en échtheid Het creëren van een warme en betrokken sfeer is van onschatbare waarde. Bij Summery Cosmedical Group geloven ze in authentiek leiderschap dat anderen inspireert en in hun kracht zet. Deze reis, vanaf het begin aan de keukentafel tot een vooraanstaand familiebedrijf, heeft geleerd dat puurheid en echtheid de sleutel zijn tot succes. “Zowel voor onze medewerkers als voor onze klanten. Productontwikkelaar Kim Wanschers en CEO Petra Sanderman van Summery Cosmedical Group

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4