Previous Page  4 / 54 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 4 / 54 Next Page
Page Background

I

N H O U D

D

E

B

E A U T Y S A L O N

N R

2 2 0 1 6

4

P. 10 INTERVIEW ESTHÉ-CARE COSMETIEK

Sinds 2011 wordt Diego Dalla Palma RVB Skinlab in Nederland vertegenwoordigd door Esthé-Care Cosmetiek. In een uitgebreid interview vertelt eigenaresse

Angélique Paulusse-Thomas over belangrijke nieuwe ontwikkelingen binnen haar bedrijf. Zo verzorgt dochter Floor Paulusse tegenwoordig professionele visagie-

trainingen en workshops aan schoonheidsspecialisten die met de make-up van Diego Dalla Palma werken, waardoor hun expertise nog verder wordt verhoogd.

10 15

P. 15 DUBBELJUBILEUM VOOR GHARIENI

Gharieni Group GmbH bestaat vijfentwintig jaar en de Nederlandse dochtervestiging, Gharieni Nederland

BV, bestaat vijftien jaar. Tijdens Beauty Düsseldorf sprak de redactie van De Beautysalon over dit ‘dubbeljubi-

leum’ met Sammy Gharieni, CEO en oprichter van Gharieni Group en Kurt Thomassen, directeur van Gharieni

Nederland BV.

P. 26 COVERSTORY Eén van de belangrijkste introducties tijdens de drukbezochte laatste editie van Beauty Trade Special was te vinden bij Corrective Cosmetics. Voor de lancering van het eigen merk UNG Cosmetics pakte het bedrijf uit Amstelveen flink uit met een prachtig verzorgde stand, die volop aandacht trok van de beursbezoekers. De lancering van wordt echter niet alleen verklaard door de dominante aanwezigheid op Beauty Trade Special, maar zeker ook door het ijzersterke merkconcept dat aan UNG ten grondslag ligt. 26 P. 33 BOHEMIAN SUMMER BIJ CENZAA Het professionele (en Nederlandse!) cos- meticamerk Cenzaa verrast haar klanten en consumenten regelmatig met Limited Season Editions. De nieuwste gelimi- teerde seizoenlijn ‘Bohemian Summer’ is geïnspireerd op het zonnige eiland Ibiza!