D
e
B
e a u t y s a l o n
n r
2 2 0 1 7
17
De beurs werd door exposanten en vakspecialisten in de totale beautybranche
onder andere geprezen om de kwaliteit van de bezoekers. “Dat is iets waar
we, samen met het organisatieteam van Marketing Generation, erg strikt op
zijn geweest”, vertelt Greet Hoedeman, voorzitter van leveranciersvereniging
Beauty Trade Professionals (BTP). “De vakbeurs wordt voor en door de beau-
tybranche georganiseerd en dat is precies wat de beurs voor iedereen ook zo
leuk maakt.”
Ook de bezoekers waren zeer te spreken over het programma, de indeling en
de sfeer tijdens Beauty Trade special. “Prachtige vakbeurs”, laat een enthou-
siaste bezoeker weten. “Eindelijk weer een beurs met veel cosmeticamerken
en nieuwigheden, zonder zijdelingse poespas. Een beurs zoals een beurs
hoort te zijn.”
VOLOP INSPIRATIE
Het bomvolle programma zorgde ervoor dat er altijd en overal in de
Jaarbeurs wel iets te doen, te zien of te horen was. Of het nu ging om een
workshop over nageltrends of een lezing over bedrijfsvoering, Beauty Trade
special had alles in huis om bezoekers met een flinke dosis inspiratie naar
huis te laten gaan.