Previous Page  17 / 52 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 17 / 52 Next Page
Page Background

D

e

B

e a u t y s a l o n

n r

2 2 0 1 7

17

De beurs werd door exposanten en vakspecialisten in de totale beautybranche

onder andere geprezen om de kwaliteit van de bezoekers. “Dat is iets waar

we, samen met het organisatieteam van Marketing Generation, erg strikt op

zijn geweest”, vertelt Greet Hoedeman, voorzitter van leveranciersvereniging

Beauty Trade Professionals (BTP). “De vakbeurs wordt voor en door de beau-

tybranche georganiseerd en dat is precies wat de beurs voor iedereen ook zo

leuk maakt.”

Ook de bezoekers waren zeer te spreken over het programma, de indeling en

de sfeer tijdens Beauty Trade special. “Prachtige vakbeurs”, laat een enthou-

siaste bezoeker weten. “Eindelijk weer een beurs met veel cosmeticamerken

en nieuwigheden, zonder zijdelingse poespas. Een beurs zoals een beurs

hoort te zijn.”

VOLOP INSPIRATIE

Het bomvolle programma zorgde ervoor dat er altijd en overal in de

Jaarbeurs wel iets te doen, te zien of te horen was. Of het nu ging om een

workshop over nageltrends of een lezing over bedrijfsvoering, Beauty Trade

special had alles in huis om bezoekers met een flinke dosis inspiratie naar

huis te laten gaan.