De Beautysalon nr 2 2024

4 DE BEAUTYSALON NR 2 2024 INHOUD P. 10 GROOT INTERVIEW: CARLA SCHEURWATER “Goede marketingstrategie en contentplanning kunnen ervoor zorgen dat jij gezien wordt als dé deskundige of autoriteit op een bepaald vakgebied, zoals huidverbetering, ontharen of make-up. Zichtbaarheid leidt uiteindelijk tot vindbaarheid”, weet Carla Scheurwater van XoXo Marketing. P. 18 NABESCHOUWING BEAUTY TRADE SPECIAL De Jaarbeurs Utrecht opende in het eerste (zonnige) weekend van april drie dagen de deuren voor Beauty Trade Special. Meer dan 10.000 beautyprofessionals lieten zich onderdompelen in een weldaad aan nieuwe producten, salonapparatuur en accessoires. P. 26 COVERSTORY: VITAKRUID Wist je dat je als schoonheidsspecialiste ook van binnenuit kunt werken aan de conditie van huid, haar en nagels? In deze coverstory over Vitakruid lees je meer over voedingsstoffen en supplementen die ondersteunen bij een dagelijkse beautyroutine. P. 31 NIEUWE ZONNELIJN DIEGO DALLA PALMA De één is elke dag buiten te vinden, de ander maakt graag gebruik van een bruiner om met minder zon toch lekker bruin de zomer door te gaan. Met andere woorden: iedereen heeft een andere ‘sun identity’. De nieuwe lijn van Diego dalla Palma professional biedt voor deze verschillende zonbehoeften de juiste bescherming. 10 31 26 18

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4