Previous Page  5 / 52 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 5 / 52 Next Page
Page Background

I

N H O U D

D

E

B

E A U T Y S A L O N

N R

3 2 0 1 5 5

P. 33 OPI: the culture of color Dit nummer staat in het teken van handen, voeten en nagels. Een merk als OPI kan hierbij natuur- lijk niet ontbreken. OPI is in eerste instantie ontwikkeld voor de beautyprofessional. De con- sument bleek echter ook op zoek te zijn naar kwalitatieve nagel- lakken. Om die reden maakte OPI een duidelijke selectie van producten die door de consu- ment op een veilige manier aan- gebracht kunnen worden en van producten die geschikt zijn voor de salon. Voor elke gelegenheid is er een OPI Color Treatment die daarop aansluit. Maar wanneer is welke behandeling geschikt? Vaktijdschrift De Beautysalon vertelt u er meer over. 48 45 P. 48 Salon X: De Beautyfabriek in Doetichem De Beautyfabriek is inmiddels een begrip geworden in de stad Doetinchem. Zowel dames als heren kunnen bij dit allround beau- tyconcept terecht voor allerlei beautybehandelingen en de laatste haartrends. In 2012 werd de salon geopend en inmiddels heeft het zich ontwikkeld tot een groeiend bedrijf met een team van zeven professionals. Het succes van de salon blijft aanhouden, waardoor de plannen voor een uitbreiding op de plank liggen. Een goede reden om te spreken met eigenaresse Anke Aalvanger over het run- nen van deze succesvolle salon en wat de toekomstplannen zijn.

P. 45 Interview PRO DUO

Een jaar geleden werd An D’hont aangesteld als de nieuwe Country

Manager van Pro-Duo in Nederland. Met 28 vestigingen, 22 eigen merken

en een assortiment van ruim tienduizend professionele beauty- en kappers-

producten is dit bedrijf de grootste leverancier van ons land. Op het hoofd-

kantoor van Pro-Duo in Eindhoven sprak de redactie van De Beautysalon

met An D’hont en wij stellen haar hier graag aan u voor.