De Beautysalon nr 3-2022 Online

D e B e a u t y s a l o n n r 3 2 0 2 2 4 I n h o u d P. 10 GROOT INTERVIEW BLEND NEW DAY Brenda en Daniël ten Vergert van Blend New Day voorzien schoonheidsspecialisten van hoogwaardige, hoog gedoseerde en goed opneembare supplementen, veelal op natuurbasis. “We willen suppletie zo toegankelijk mogelijk maken voor de schoonheidsspecialist door middel van zuivere producten, goed advies en training”, aldus Daniël. Het ondernemende echtpaar neemt ons mee in hun passie en missie om schoonheid van binnenuit te bevorderen. P. 22 NCV BLIKT TERUG OP 2021 In een jaarverslag kijkt de vereniging terug op 2021, een jaar dat opnieuw gekenmerkt werd door de lockdowns. De impact hiervan was volgens de NCV ook terug te zien bij de marktontwikkelingen. Toch is er volgens de vereniging ook weer een herstel te zien. We gaan kort in op de ontwikkelingen én de trends van het afgelopen jaar. P. 26 COVERSTORY KRAEM Eric en Inge Pluijmakers zien een groeiende interesse in de natuurgeneeskunde en de vraag naar échte natuurlijke producten. Met KRAEM (spreek uit: crème) geven zij antwoord op die vraag door middel van een geheel nieuwe benadering van huidverbetering en -verzorging, waarbij de kennis van de huid wordt gecombineerd met kinesiologie. Eric en Inge vertellen ons wat deze alternatieve werkwijze inhoudt en welke producten ze hebben ontwikkeld. 26 P. 33 NIEUW IN NEDERLAND: MARIA ÅKERBERG MARIA ÅKERBERG is een toonaangevend merk in professionele, biologische en natuurlijke huidverzorging in Zweden. Het merk kiest alleen voor producten die louter natuurlijke mineralen en biologische ingrediënten bevatten. 33 10

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4