De Beautysalon nr.4 2014 - page 3

de
beautysalon
3
B L A D W I J Z E R
Vakinformatie voor de
totale Schoonheidsbranche
Verantwoordelijke uitgever Nederland:
GPmedia BV
Van Schaeck Mathonsingel 8
6512 AP Nijmegen
Tel.:
+31 (0)24 3246146
Fax:
+31 (0)24 3246144
E-mail:
Internet:
Verantwoordelijke uitgever België:
De Mey Micheline
Eekhoutdriesstraat 67
9041 OOSTAKKER (B)
Uitgever:
Peter Peeters
Redactie:
Esther Vervaet (hoofdredacteur)
Advertentieverkoop:
GPmedia BV
Gerdo van de Peppel (verkoopleider)
Mandy Sponselee (media-adviseur)
Emiel Bruning (media-adviseur)
Tarieven op internet:
Alle orders worden afgesloten en uit-
gevoerd conform de Regelingen voor het
Advertentiewezen, gedeponeerd ter grif-
fie van de Arrondissementsrechtbanken
en bij de Kamers van Koophandel.
Abonnementen:
of via
Per jaar in Nederland
42,-
Per jaar in Europa
51,-
Losse verkoop
10,50
Het abonnement kan elk gewenst
moment ingaan.
Vormgeving:
Studio Intensive
Telefoon: +31 (0)24 3246140
Druk:
Geers Offset (België)
ISSN:
1572-3208
© Copyright 2014
Niets uit deze uitgave mag worden
verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt
door middel van druk, fotokopie, micro-
film of welke andere wijze dan ook,
zonder voorafgaande toestemming van
de uitgever. De Beautysalon besteedt
de grootst mogelijke aandacht aan de
juistheid van de informatie die in het
vaktijdschrift wordt opgenomen. Fouten
zijn echter niet volledig uit te sluiten.
De uitgever en de auteurs zijn dan ook
op geen enkele wijze verantwoordelijk
voor schade, van welke aard ook, die is
ontstaan als gevolg van handelingen en/
of beslissingen die gebaseerd zijn op de
bedoelde informatie.
de
Beautysalon
C O L O F O N
Inhoud De Beautysalon nr. 4, 2014
p. 10
p. 45
v.a. p. 15
p. 56
Interview: Esthé Care
In 2011 startte schoonheidsspecialiste Angelique Paulusse-Thomas als exclu-
sief distributeur van het Italiaanse cosmeticamerk RVB: Research, Value,
Beauty. Het merk was een aantal jaar van de Nederlandse markt verdwenen
maar Angelique bracht daar verandering in: "Ze kiezen niet alleen voor mij en
het product maar ook voor het bedrijf."
Eyecatcher: Wimperserum van RevitaLash
Het wimperserum van RevitaLash® is het favoriete wimperserum volgens
‘American Spa Pro's Choice Awards’. Het product trekt de aandacht van vele
beautyvakbladen en glossy magazines. Vele bloggers en redactrices hebben
RevitaLash® gebruikt en zijn er zeer tevreden mee. Wat is het merk RevitaLash®
precies en wat doen de producten? Vaktijdschrift de Beautysalon vertelt u er
meer over.
Nieuwe Column! Betty’s Social Network
Betty de Groot is eigenaar van Nannic Cosmetics. Ze is een innemende, ambi-
tieuze vrouw die andere vrouwen graag een hart onder de riem steekt. In
haar netwerk bevinden zich vele bekende Nederlanders. Iedere twee maanden
spreekt Betty met een BN’er. Ze stelt levensvragen, vraagt naar beautygehei-
men en de dagelijkse bezigheden. Deze keer spreekt Betty met ex-Dolly Dot,
Esther Oosterbeek..
Salon X: SkinClinic
In het vorige nummer deed De Beautysalon een oproep aan alle lezers om
zich op te geven voor de rubriek ‘Salon X’. Schoonheidsspecialiste Resi Peters
was één van de vele personen die zich hadden aangemeld. Ze schreef ons een
uitgebreide mail waarin zowel haar passie voor het vak als het ondernemer-
schap meteen duidelijk werden. De redactie was benieuwd naar het gezicht
achter de enthousiaste mail en bracht een bezoek aan haar salon genaamd
‘SkinClinic’. Op de fiets, want deze salon is – net als onze uitgeverij – gesitu-
eerd in Nijmegen.
DE VISIE
Ruim een half jaar zaten mijn voorganger Jony en ik tegenover elkaar op de redactie. Het werden maanden waarin we
goed bevriend raakten. Toen ze vertelde een nieuwe uitdaging te hebben gevonden, droeg ze haar baan als hoofdre-
dacteur over aan mij. Sinds kort vervul ik deze functie en dat doe ik met veel liefde en plezier. Ik stel mij dan ook graag
even voor.
Mijn naam is Esther Vervaet en ik ben al enige tijd werkzaam bij GPmedia. Nu ik de verantwoording krijg over dit mooie
vakblad, mag ik mij fulltime onderdompelen in de beautywereld. Ik sta te popelen om samen met mijn collega Mandy
Sponselee Beauty Salon dimensions te bezoeken en kijk ernaar uit om alle merken te ontdekken en kennis te maken met
u als lezer.
Benieuwd naar wat Beauty Salon dimensions voor u in petto heeft? Bekijk dan onze beursspe-
cial en wie weet lopen we elkaar tegen het lijf. Schroom niet om me aan te spreken of te mailen
voor een afspraak. Ik ben erg benieuwd naar iedereen die ik de komende tijd ongetwijfeld goed
leer kennen en sta altijd open voor nieuws, een kennismaking of bedrijfsbezoek.
Veel leesplezier en alvast een hele goede beurs!
Esther Vervaet
Hoofdredacteur De Beautysalon
p. 18
En verder…
… besteden wij natuurlijk extra aandacht aan de Beauty Salon dimension-beurs die dit jaar van
13 t/m 15 september plaatsvindt in Jaarbeurs Utrecht.
1,2 4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,...60
Powered by FlippingBook