Previous Page  10 / 52 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 10 / 52 Next Page
Page Background

D

E

B

E A U T Y S A L O N

N R

4 2 0 1 6

10

I

N T E R V I E W

KUN JE VERTELLEN HOE JE LOOPBAAN ER TOT NU TOE

HEEFT UITGEZIEN EN HOE JE BRAND MANAGER VAN

BEAUTYSPOT.NL

BENT GEWORDEN?

“Ik heb de HEAO gedaan met als afstudeerrichting Communicatie. Mijn wer-

kende leven startte met verschillende marketingfuncties bij Philips en ook heb

ik twee jaar in Londen gewerkt als projectmanager bij een reclamebureau.

In 2010 ben ik als campagnemanager gestart bij Jaarbeurs en in deze functie

was het mijn taak om bezoekers te enthousiasmeren voor vele verschillende

events die in Jaarbeurs georganiseerd worden. De beautybeurzen behoorden

tot mijn portfolio en anderhalf jaar geleden ben ik Brand Manager geworden

van

Beautyspot.nl

, dat nu zo’n drie jaar bestaat.

Beautyspot.nl

startte destijds

als brancheplatform en de beurzen zijn daar in het najaar van 2015 aan toe-

gevoegd.”

WAT ZIJN JOUW BELANGRIJKSTE TAKEN MET BETREK-

KING TOT DE ORGANISATIE VAN

BEAUTYSPOT.NL

LIVE

EDITION?

“Als Brand Manager ben je als het ware een spin in het web en degene die

de kar trekt. Om een event als

Beautyspot.nl

live edition goed neer te zet-

ten, heb je ervaren mensen nodig die allemaal zijn gespecialiseerd op een

bepaald gebied. Je kunt dan denken aan marketing, sales, standbouw, aankle-

ding van de beurs, catering en ga zo maar door. Bij Jaarbeurs werken bijna

zevenhonderd mensen en dertig daarvan zijn direct betrokken bij Beautyspot.

nl live edition. Mijn belangrijkste taak is om alle individuele expertise te bun-

delen en ervoor te zorgen dat iedereen zich op hetzelfde doel richt.”

VAN ZATERDAG 10 TOT EN MET MAANDAG 12 SEPTEMBER

WORDT IN JAARBEURS UTRECHT DE VAKBEURS BEAUTYSPOT.

NL LIVE EDITION GEHOUDEN. OM DE ORGANISATIE HIER-

VAN IN GOEDE BANEN TE LEIDEN, WERKEN ZO’N DERTIG

JAARBEURS-MEDEWERKERS INTENSIEF MET ELKAAR SAMEN. ZIJ

BESCHIKKEN IEDER OVER HUN EIGEN EXPERTISE, DIE ALS HET

WARE WORDT GEBUNDELD DOOR META COENEN, BRAND

MANAGER VAN

BEAUTYSPOT.NL.

IN EEN INTERVIEW MET

VAKTIJDSCHRIFT DE BEAUTYSALON KIJKT ZIJ VOORUIT OP DE

KOMENDE

BEAUTYSPOT.NL

LIVE EDITION EN VERDUIDELIJKT

META OP WELKE MANIEREN HET EVENEMENT INSPEELT OP DE

BEHOEFTES VAN BEAUTY PROFESSIONALS.

"

HET BELANGRIJKSTE

DOEL IS DAT DE

BEURZEN OPTIMAAL

AANSLUITEN OP DE

WENSEN VAN

BEAUTY

PROFESSIONALS

"