Online De beautysalon nr 4 2019

10 D e B e a u t y s a l o n n r 4 2 0 1 9 G r o o t i n t e r v i e w – N e o d e r m a IN DE JAREN NEGENTIG MAAKTE NEODERMA FAAM MET HAAR VERNIEUWENDE BENADERING VAN HUIDVERBETERING. IN DE TIJD WAAR HUIDVERBETERENDE PEELINGS VOORNAMELIJK GEBASEERD WAREN OP DE CHEMISCHE REACTIE VAN FRUITZUREN, BRACHT HET MERK EEN BEHANDELING OP DE MARKT OP BASIS VAN KRUIDEN EN PLANTENEXTRACTEN: DE ORIGINAL BIO-PEELING. OP EEN VEGANISTISCHE MANIER AFREKENEN MET DIVERSE HUIDPROBLEMEN, OF ZOALS DE LATIJNSE NAAM VAN HET COSMETICAHUIS BESCHRIJFT: EEN NIEUWE HUID CREËREN. IEDEREEN HEEFT NATUURLIJK GEZIEN DAT ER DE AFGELOPEN JAREN VEEL VERANDERINGEN ZIJN DOORGEVOERD BINNEN HET MERK: EEN NIEUWE BRANDING EN EEN TOEKOMSTGERICHTE AANPAK. “WE ZIJN OPNIEUW NAAR DE TEKENTAFEL GEGAAN EN HEBBEN ALLE FACETTEN VAN HET BEDRIJF OPNIEUW VORMGEGEVEN OM ONSZELF KLAAR TE STOMEN VOOR DE TOEKOMST”, ZO VERTELT ANDREAS LOIZOU, CEO VAN NEODERMA. DE CHARMANTE CYPRIOOT GEEFT TEKST EN UITLEG ALS HET GAAT OVER DE GROTE INVESTERINGEN VAN DE AFGELOPEN JAREN EN DE DUIDELIJKE VISIE DIE HIJ HEEFT OVER DE KOERS VAN HET PREMIUM BEAUTYMERK NEODERMA. “We gaan niet mee IN TIJDELIJKE TRENDS. We innoveren alleen ALS WE GELOVEN DAT HET EEN duurzame verbetering is”

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4