Hé Lisa, het is zo'n lekker weer vandaag, ga je mee wandelen in het bos? Daarna gezellig borreltje. Oo, dat klinkt gezellig maar kan echt niet. Moet de hele administratie nog doen voor mijn salon. En moet ook nog klantdossiers bijwerken. Heb jij dat al gedaan dan? Haha, ja allang! Werk met die Salonsoftware van Da Vinci hè. scheelt me super veel tijd, administratie zo gefixed. Misschien moet je er ook eens naar kijken. ;) Zondag vrij? Probeer 30 dagen de Da Vinci Salonsoftware uit en met 1 druk op de knop is je administratie geregeld, zijn je klantdossiers op orde, en meer ... maar dat zie je vanzelf. Daarna € 27,50 p.m. en geen contracten. Ga nu naar www.dvi.nl/beautysalon Marre Carlijn Lidwien SCAN DE QR CODE OF GA NAAR VACATURES . ANBOS . NL OP ZOEK NAAR EEN NIEUWE MEDEWERKER? Publiceer jouw vacature op onze website! Speciaal opgezet voor vacatures in de beautybranche!
RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4