De Beautysalon nr5 2022 Online

DE BEAUTYSALON NR 5 2022 24 MINERALE MAKE-UP PÜR COSMETICS OPNIEUW OP DE KAART GEZET IN NEDERLAND DANKZIJ NIEUWE DISTRIBUTEUR HET MINERALE COSMETICAMERK PÜR COSMETICS IS TERUG VAN WEGGEWEEST NU EEN NIEUWE PARTIJ ZICH HEEFT AANGEDIEND OM HET MERK IN NEDERLAND TE VERTEGENWOORDIGEN. AL JAREN WERKT WENDY DE JONG IN HAAR INSTITUUT ESTHETIQUE IN BERGEIJK MET DE MAKE-UP VAN PÜR. TOEN HET MERK VAN DE NEDERLANDSE MARKT DREIGDE TE VERDWIJNEN VOELDE ZIJ ZICH GENOODZAAKT OM HET MERK SAMEN MET HAAR PARTNER JOOS LAVRIJSEN, DIE HAAR OP ZAKELIJK GEBIED ONDERSTEUNT, WEER TERUG OP DE KAART TE ZETTEN. Dat het merk speciale aandacht verdient, is voor Wendy een uitgemaakte zaak. Door de enthousiaste feedback van haar klanten, wist ze dat het merk bijzonder was. In de praktijk maakte Wendy met de basis 4-in-1 geperste poeder en de bijbehorende Chisel Brush na iedere behandeling - en later ook in de nieuwe winkel - de helft van het gelaat op om het verschil te duiden. “Iedereen was zo enthousiast over het natuurlijke eindresultaat dat het product direct werd verkocht en mensen er altijd op terugkwamen. En daar word je enthousiast van”, stelt Wendy. Het neemt weinig plaats in beslag maar er komt een verrassend grote omzet uit. Met de tijd breidde het assortiment zich verder uit met meerdere minerale producten om de perfecte natuurlijke basis aan te brengen. AMERIKAANSE OORSPRONG PÜR Cosmetics is groeiende. In Amerika, waar de oorsprong ligt, is het assortiment groots. De nadruk ligt op de zorgvuldige samenstelling van elk product, de natuurlijke ingrediënten en de multifunctionaliteit van het assortiment. Ook in Nederland groeit de range mee met de behoefte van de salons. Als distributeur hecht Wendy daarom veel waarde aan een sterke samenwerking met haar klanten om de wensen te kunnen peilen om er vervolgens tijdig op in te springen. ▲ Wendy de Jong & Joos Lavrijsen van PÜR Cosmetics Nederland ONDERSTEUNING AAN DE SALON Wendy en Joos ondersteunen elke klant om PÜR Cosmetics zo goed mogelijk te presenteren in de salon, alleen niet met displaymateriaal. Een bewuste keuze, merkt Wendy op. “Mensen vragen zich misschien af waarom wij geen displays hebben. Heel eenvoudig; met twintig jaar ervaring in de branche heb ik gemerkt dat de meeste displays niet passen in de stijl van de salon. Daarom denk ik graag mee om de best passende manier te vinden om het merk goed te presenteren in een salon of instituut.” Ook op het gebied van scholing staat PÜR Cosmetics Nederland voor hun klanten klaar. “Een Teams-meeting is zo gepland om één-op-één iemand te kunnen inspireren. De kracht zit echt in het product zelf”, benadrukt Wendy. Meer informatie: PÜR Cosmetics Nederland info@purcosmetics.nl DE KRACHT ZIT ECHT IN HET PRODUCT ZELF “ “

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4