De Beautysalon nr 6 2021 Online

D e B e a u t y s a l o n n r 6 2 0 2 1 30 C o v e r s t o r y BELLEZI: VAN NEDERLANDS FAMILIEBEDRIJF TOT WERELDWIJD GERENOMMEERD MERK IN HET HOOGSTE SEGMENT BELLEZI PREMIUM WELLNESS EQUIPMENT ONTWIKKELT BEHANDELSTOELEN, WELLNESSBANKEN EN TOTAALCONCEPTEN VOOR GERENOMMEERDE SPA’S, HOTELKETENS OF COSMETICAMERKEN. VAN PRODUCTONTWIKKELING IN HUIS TOT SAMENWERKINGEN MET DE BESTE DESIGNERS, OM ZO TOT HET OPTIMALE EINDPRODUCT TE KOMEN. DEZE ONTWIKKELINGEN HEBBEN ALLES TE MAKEN MET AMBITIE EN DURF. MET HET KENMERKENDE MOTTO ‘OBSESSED WITH DETAILS’ GAAT BELLEZI OVERAL TE WERK. “VAN PRODUCT TOT PROCES EN VAN STRATEGIE TOT SERVICE. WANT JUIST DIE DETAILS MAKEN HET VERSCHIL TUSSEN GOED EN PERFECT”, STELT DE SPECIALIST. MAAR WAAR LIGT DE OORSPRONG VAN DIT SUCCESVOLLE BEDRIJF? HOE KIJKT HET NAAR DE BRANCHE? WAAR HEEFT HET BEDRIJF HET AFGELOPEN JAAR INGEÏNVESTEERD? ÉN WAT KUNNEN WE IN 2022 VERWACHTEN VAN BELLEZI? BREDE VRAGEN, TALLOZE MOGELIJKHEDEN, DUIDELIJKE ANTWOORDEN ÉN EEN PRIMEUR. LEES ER MEER OVER IN DEZE COVERSTORY.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4