Previous Page  4 / 116 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 4 / 116 Next Page
Page Background

I

n h o u d

D

e

J

u w e l i e r

n r

1 2 0 1 7

4

P. 10 INTERVIEW MELANO

Jeanne Wessels en John Pepels zijn nog steeds de drijvende krachten achter MelanO, maar hebben om zich heen een professionele groep mensen verzameld om

de volgende stappen mee te zetten. Wij spraken met hen over alle ontwikkelingen bij Nederlands meest succesvolle sieradenmerk van dit moment.

P. 70 KISH.NL Na jarenlang zoeken, plannen, dromen en vooral heel hard werken was het op vrijdag 16 en zaterdag 17 decem- ber eindelijk zover: Rogier Koershuis van Kish.nl & Horlogeband.com opende in Zenderen zijn nieuwe pand. 10 14

P. 14 COVERSTORY WEISZ GROUP

Het merkenportfolio van de Weisz Group heeft de laatste jaren nog meer vorm gekregen. In alle segmenten

heeft het bedrijf prachtige en eigentijdse horloge- én sieradenmerken in het assortiment waarmee de juwelier

op alle fronten bediend kan worden.

P. 66 FOSSIL GROUP 2017 gaat toch echt het jaar van de wearables worden. Dat is in ieder geval de overtuiging van de Fossil Group. Waarom het bedrijf zo breed inzet op de zogenaamde smart horloges en accessoires? Wij vroegen het aan Wholesale Manager Benelux Bart de Cadt en Head of Sales Benelux Maurice Hendrix. 70