De Juwelier nr1-2018 Online

De Ju w e l i e r n r 1 2 0 1 8 15 FLAGSHIP STORE In december heeft Insignety haar eerste flagship store geopend in Amsterdam. Consumenten kunnen hier kennis maken met de wereld van Insignety en krijgen een totale brand experience. Voor de retailers waarmee Insignety samenwerkt wordt de flagship store ingezet als opleidingsfaciliteit en als platform om de totaaloplossing optimaal te kunnen presenteren. GROOTSE PLANNEN 2018 Insignety maakte afgelopen jaar haar Europese debuut op Inhorgenta 2017 en lanceerde het merk succesvol in Engeland tijdens de International Jewellery London-beurs (IJL). Insignety sleepte in London zelfs de prestigieuze ‘Exhibitor of the Year award’ in de wacht. Op dit moment heeft Insignety verkooppunten in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Vanaf dit jaar is het merk ook verkrijgbaar in Engeland en Spanje. Het doel voor 2018? “Minimaal 250 nieuwe verkooppunten in deze landen realiseren”, zo is Mark stellig. “Daarnaast hechten wij veel waarde aan een nauwe samenwerking met onze retailers. Het verder uitbouwen van langetermijnrelaties met onze retailpartners is daarom ook een belangrijk doel. Verder gaan we onze productiecapaciteit flink uitbreiden door het openen van een nieuwe faciliteit in Cordoba, Spanje. “INSIGNETY WIL DE TRADITIONELE WERELD VAN SIERADEN OPSCHUDDEN DOOR HET GEBRUIK VAN TECHNOLOGISCHE INNOVATIES” Ook zijn we met een aantal hightech bedrijven de mogelijkheden die augmented reality biedt verder aan het ontwikkelen, zodat klanten in de toekomst een nog uniekere ervaring gaan krijgen. Er staat dus genoeg op de planning en we blijven werken aan het verder ontwikkelen van het concept. Alles om onze klanten te helpen de verwachtingen van de consument te overtreffen.” Voor meer informatie: Insignety Tel. +31 (0)20 785 2528, www.insignety.com De nieuwe Flagship Store van Insignety

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4