De Juwelier nr1-2018 Online

De Ju w e l i e r n r 1 2 0 1 8 21 Vo o r j a a r s b e u r z e n SGS Fabriek ‘TOONT ZOALS GEBRUIKELIJK NIEUWE COLLECTIES VAN VERSCHILLENDE MERKEN’ HET IS BIJNA ZOVER. DE JEWELS & WATCHES VOORJAARSBEURS OPENT OP 11, 12 EN 13 MAART DE GEHEEL NIEUWE BEURSVLOER MET DAAROP VEEL INTERESSANTE AANBIEDERS VOOR U ALS JUWELIER. OOK SGS FABRIEK BV ZAL AANWEZIG ZIJN MET EEN VOLLEDIG NIEUWE STAND (STAND 245). “ZOALS TRADITIONEEL GEBRUIKELIJK ZULLEN DE NIEUWE COLLECTIES GETOOND WORDEN VOOR DE VERSCHILLENDE MERKEN”, ZO VERTELT BAS STIJNIS. “De collectie Fjory wordt uitgebreid met een nieuwe Fjory Exclusive lijn. Een armband, ring, oorsteker en hanger voorzien van een sterrenhemel in twee verschillende uitvoeringen. Gebaseerd op de sterrenhemel boven de Noord- en de Zuidpool. Hiermee ontstaat een mooi verschil in het aantal briljanten dat gebruikt wordt en komen de sets in een hogere en lager prijsklasse te liggen. Beide zijn leverbaar in witgoud en geelgoud en kunnen op verzoek zelfs in roségoud geleverd worden. Zoals bij alle Fjory sieraden wordt gebruik gemaakt van de combinatie 14 karaats goud gevuld met zilver zodat duurzaamheid en prijs een mooie balans vormen.” CAMPAGNE “De introductie van het eerste campagnemodel van Mori Diamond biedt de juwelier de mogelijkheid landelijke zichtbaarheid te creëren in verschillende weekbladen. De deelnemende juweliers krijgen een voorsprong op de juweliers omdat de sets het eerste halfjaar na plaatsing van de advertentie alleen via de vooraf ingeschreven deelnemers zal worden geleverd. Afhankelijk van het aantal deelnemers worden advertenties geplaatst in één of meerdere landelijke damesbladen met naamsvermelding van de deelnemers. De sets worden vanaf de beurs aangeboden, maar zullen in het najaar geleverd worden. De plaatsing van de advertenties zal gericht zijn op de decemberverkoop van 2018.” MORI FASHION DIAMOND “Afgelopen najaar heeft de introductie van Mori Fashion Diamond plaatsgevonden. Een uitgebalanceerde collectie diamantsieraden in een prijsklasse van € 229,- tot € 679,-. De collectie wordt geleverd inclusief display, verpakkingsmateriaal en diamant-certificaten. De collectie kan direct uit voorraad geleverd worden en bestaat uit maar liefst 27 sets.” CHICO D’ORO “De Chico d’Oro collectie krijgt een hele nieuwe uitstraling. Veel nieuwe modellen en een opvulling in de prijsopbouw zorgen voor een uitgebalanceerde collectie met voor iedere man een eigen stijl. De series zijn makkelijk met elkaar te combineren voor een luxe of stoere uitstraling. Niet voor niets is de lijfspreuk van Everon Jackson Hooi: ‘Bronze is unacceptable, Silver won’t do, I go for Gold.’” NIEUWEN COLLECTIE “De nieuwste loot aan de SGS-stam is de geheel nieuwe collectie massief gouden kettingwerk. Deze bestaat uit armbanden en colliers in de populaire prijsklasse die lange tijd moeilijk te vinden was. Elke lengte is op bestelling mogelijk. De collectie wordt aangeboden in geelgoud en bicolor, maar kan op bestelling in andere samenstellingen gemaakt worden. In deze collectie zijn ook lengtecolliers in verschillende schakels beschikbaar. Gemaakt in de eigen legering van SGS levert dit een constante kleur op. Alle colliers worden voorzien van een karabijnsluiting.” Meer informatie: SGS Fabriek BV Tel. 0591-794047 verkoop@mori-sieraden.nl J&W-stand: 245

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4