De Juwelier nr1-2018 Online

De Ju w e l i e r n r 1 2 0 1 8 48 Be u r s a a n k o n d i g i n g De vorige najaarseditie van Out of the Box trok bijna 1.700 bezoekers en er waren 130 exposanten die in totaal 250 merken toonden. Dit voorjaar zijn dat al ruim 300 merken. Out of the Box groeit dus gestaag door en Jurgen verwacht dan ook een goeie opkomst voor de voorjaarseditie. “We gaan ervan uit dat we het aantal van 1.700 bezoekers kunnen overtreffen. We hopen natuurlijk mede door het geweldige aanbod dat we hebben en het feit dat er juweliers zijn die ons niet bezocht hebben de vorige keren, dat we meer bezoekers mogen verwelkomen. Er gebeurt heel veel in de markt en ik denk dat juweliers nog steeds behoefte hebben aan een vakbeurs waar ze geïnspireerd worden. Dat kan op Out of the Box.” KWALITEIT Het streven van de organisatie achter Out of the Box is om elk event te blijven verrassen. Hoe willen ze dat de komende editie doen? “Allereerst gaan we verrassen met het zeer diverse aanbod. Wat je duidelijk ziet is dat de kwalitatief betere merken ons weten te vinden en dat het aanbod nog gevarieerder wordt. In alle segmenten zijn exposanten terug te vinden tijdens Out of the Box. Ook zien we partijen terug die lang niet op beurzen hebben gestaan en vanuit het buitenland zijn er steeds meer partijen die de weg naar Out of the Box weten te vinden. Daar zijn we blij mee, want Out of the Box moet een beurs zijn waar bezoekers niet alleen verrast worden, maar waar ze ook merken vinden waar ze zich mee kunnen onderscheiden en waar je een mooi overzicht krijgt van wat er in de Nederlandse markt aangeboden wordt.” MAAK HET VERSCHIL Wat duidelijk werd tijdens de twee vorige edities, is dat er behoefte is aan inhoudelijke workshops, waar ondernemers handvatten aangereikt OP ZONDAG 4 EN MAANDAG 5 MAART VINDT ALWEER DE DERDE EDITIE VAN OUT OF THE BOX PLAATS. IN EEN JAAR TIJD HEEFT DEZE VAKBEURS ZICH DUIDELIJK GEPROFILEERD ALS TREFPUNT VOOR DE GEHELE JUWELIERSBRANCHE WAAR EEN GROOT AANBOD VAN VELE VERSCHILLENDE BEDRIJVEN TE VINDEN IS. DIT VOORJAAR ZIJN ER IN DE WERKSPOORKATHEDRAAL IN UTRECHT MEER DAN DRIEHONDERD VERSCHILLENDE MERKEN TE VINDEN, WAAR OOK EEN AANTAL INHOUDELIJKE WORKSHOPS GEORGANISEERD WORDEN. “OUT OF THE BOX IS EEN COMPLETE BELEVING; VAN HET BEKIJKEN EN INKOPEN VAN DE MOOISTE PRODUCTEN TOT DELEN VAN KENNIS EN INSPIRATIE MET ELKAAR”, ZO HOREN WIJ VAN ORGANISATOR JURGEN PIETERSEN. NOG GEVARIEERDER AANBOD EN NOG INFORMATIEVER VOOR DE ONDERNEMER Out of the Box

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4