De Juwelier nr1-2018 Online

Vo o r j a a r s b e u r z e n De Ju w e l i e r n r 1 2 0 1 8 53 Met de verpakkingen van Ch. Dahlinger worden alle aankopen verheven tot een bijzonder geschenk voor de consument. Actuele trends met metaalkleuren zijn uitermate geschikt voor sieraden. Deze tendens zet Ch. Dahlinger in 2018 voort met het nieuwe jaarmotief in de serie Edition 2018. Nog eens vijf nieuwe verpakkingsreeksen completeren het brede scala aan verpakkingen. Hiermee vindt de juwelier – van eenvoudige tot hoogwaardige verpakkingen in nieuwe vormen, kleuren en materialen - actuele suggesties voor zijn uitstraling. Daarnaast zijn draagtasjes de beste reclame voor de juwelier. Het logo van de juwelier springt duidelijk in het oog, waar dan ook. METALLIC Met behulp van displays in de etalages en vitrines komen sieraden en horloges bijzonder goed tot hun recht. Metaalkleuren en -materialen zijn een trend op sieraden- en horlogegebied in 2018, maar dus ook wat betreft displays. De trend wordt gezet met nieuw etalagemateriaal in metallic kleuren. Hiermee wordt de juwelier een actueel presentatiebeeld geboden, waarmee de producten nog beter in het oog springen. OP MAAT Met de presentatie- en opbergmogelijkheden van Ch. Dahlinger kan de juwelier zijn verkoopgesprek eenvoudiger structureren. Talrijke trays, lades en hoogwaardig opberg-meubilair bieden onze traditionele branche een praktische en onmisbare tool. Op verzoek ondersteunt Ch. Dahlinger de juwelier met op maat gemaakte concepten om beter op te vallen. Meer informatie: Be Different, tel. 06-10560276, bedifferentbv@kpnmail.nl, Out of the Box-stand: E044 Ch. Dahlinger VERVULT DE WENSEN VAN DE JUWELIER PRESENTATIE- EN VERPAKKINGSMATERIAAL DRAGEN TEGENWOORDIG BIJNA NET ZOVEEL BIJ AAN DE UITSTRALING VAN UW PRODUCTEN ALS HET DESIGN VAN DE SIERADEN EN HORLOGES ZELF. MET EEN GEDEGEN PRESENTATIE EN VERPAKKING KAN U UW KLANTEN NOG VERRASSEN. CH. DAHLINGER HELPT DAARBIJ OM DE EMOTIE VAN DE KLANTEN OP TE ROEPEN DOOR IN HET OOG TE SPRINGEN, HUN KOOPLUST OP TE WEKKEN EN IN HUN GEDACHTEN TE BLIJVEN.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4