De Juwelier nr.1 2018

D e J u w e l i e r n r 1 2 0 1 8 62 R e p o r t a g e Toen Ton en Sharon ons uit nodigde om een dagje mee te kijken achter de schermen tijdens de making of de Summer 18 Campaign van Sweet Life by Sparkling Jewels fotoshoot, hoefden wij niet lang na te denken. Het is altijd leuk en interessant om dergelijke activiteiten van dichtbij mee te maken, want je komt toch veel over een bedrijf te weten. Hoe werken ze, wat streven ze na en wat gaan ze laten zien? Ton Tijhuis, Sharon van het Hof en het hele Essence-team hebben hard gewerkt aan iets magisch en zoets, zo kunnen wij al verklappen. CAMPAGNEBEELDEN De fotoshoot voor de Summer 18 Campaign van Sweet Life by Sparkling Jewels was een bijzondere, mede doordat we het hier hebben over een nieuwe subcollectie van het luxe sieradenmerk Sparkling Jewels. Sweet Life is het gekkere, jonge, funky zusje van Sparkling Jewels. De Sweet Life collectie is een en al zoetigheid en prikkelt alle zintuigen en dat moest natuurlijk ook overkomen op beeld. De Sweet Life collectie bestaat uit sieraden met hangers in de vorm van ijsjes, lolly’s en snoepjes waarbij je kan mixen met verschillende edelstenen en geurbolletjes. Al die zoetigheden zijn zeker terug te zien in de campagnebeelden. OP HET GEBIED VAN MARKETING ZIJN DE BEDRIJVEN IN DE SIERADEN- EN HORLOGEBRANCHE IN ONS LAND IN ONZE OGEN – GELUKKIG ZEGGEN WE ERBIJ – VOORUITSTREVEND. DAARDOOR WETEN ZE ZICH IN DE PICTURE TE SPELEN VAN DE LANDELIJKE MEDIA EN HUN MERK/MERKEN ONDER DE AANDACHT TE BRENGEN VAN DE CONSUMENT. DAT GELDT ZEKER VOOR ESSENCE, HET BEDRIJF ACHTER ONDER ANDERE SPARKLING JEWELS EN HOOKED. TON TIJHUIS, SHARON VAN HET HOF EN HUN TEAM TONEN ZICH ALTIJD CREATIEF ALS HET OM HUN CAMPAGNES EN UITINGEN GAAT EN DE REDACTIE VAN VAKTIJDSCHRIFT DE JUWELIER KAN HET WETEN, WANT WIJ WAREN ONLANGS UITGENODIGD OM ACHTER DE SCHERMEN MEE TE KIJKEN HOE ZIJ EEN FOTOSHOOT OP POTEN ZETTEN. VAN SWEET LIFE BY SPARKLING JEWELS EXCLUSIEF BEHIND THE SCENES BIJ Summer 18 Campagne shoot

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4