De Juwelier

33 D e J u w e l i e r n r 1 2 0 2 1 A c h t e r g r o n d v e r h a a l Leveranciers aan het woord; HOE HEBBEN ZIJ DE AFGELOPEN PERIODE BELEEFD? WAAR RETAILERS MET DE ALGEHELE LOCKDOWN VAN DE AFGELOPEN PAAR MAANDEN ENORME KLAPPEN HEBBEN GEKREGEN, HEBBEN TOELEVERANCIERS, DISTRIBUTEURS EN AGENTEN NATUURLIJK NET ZO TE LIJDEN ONDER HET GEBREK AAN VERKOOP IN HET HELE RETAILKANAAL. HOE COLLEGA-JUWELIERS DE AFGELOPEN PERIODE HEBBEN BELEEFD EN WAT ZE GEDAAN HEBBEN, LEEST U ELDERS IN DIT BLAD, MAAR HOE ZIJN LEVERANCIERS OMGEGAAN MET DE ‘CRISIS’ EN WAT VERWACHTEN ZE VAN DE KOMENDE MAANDEN? DAT VROEGEN WIJ MARIUS VAN HARTEN (BRANS ALMELO), YOON HEE SCHOONDERBEEK (GAMSA JEWELLERY), PAUL ARBEID (PDA GROUP), MARC VAN KUIJK (STUDEX BENELUX), AMBER RIJNHOUT (KASIUS SIERADEN), RONEN WEISZ (WEISZ GROUP) EN MARIJE VEERMAN (EXCELLENT JEWELRY). Amber Rijnhout Yoon Hee Schoonderbeek Paul Arbeid Marc van Kuijk Marius en Tineke van Harten Marije Veerman Ronen Weisz

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4