De Juwelier nr 1 2024 Online

DE JUWELIER NR 1 2024 73 JEWELS & WATCHES RETAILBEURS Voortbouwend op eerdere campagnes blijft Blush een divers en inclusief beeld van schoonheid tonen in haar nieuwe campagne. De vrouw staat altijd centraal: wie zij is als individu, haar persoonlijkheid en haar karakter. De campagne draait om verbinding - tussen haarzelf, anderen en de wereld om haar heen. Nieuwe collectie De nieuwe collectie introduceert een bescheiden uitbreiding van sieraden met kleur. Het zijn zeer verfijnde stukken die gecombineerd kunnen worden om een speelse persoonlijke look te creëren. Voor gekleurde stenen werkt Blush met halfedelstenen in tijdloze kleuren. NIEUWE VERFIJNDE COLLECTIE VAN BLUSH Tijdloos, verfijnd en draagbaar – dit zijn de kernwaarden die voorop staan bij de ontwikkeling van nieuwe sieraden en collectielijnen van Blush. Deze lente/zomer introduceert Blush een uitbreiding van het sieradenassortiment, waarin nieuwe colliers en armbanden centraal staan. Ook nieuw dit seizoen zijn een aantal colliers en armbanden met subtiele designdetails. De colliers en armbanden zijn volledig in goud uitgevoerd, zonder stenen. Deze en andere nieuwe sieraden zijn ontworpen om eindeloos draagbaar te zijn en kunnen perfect worden gecombineerd met de bestaande collectie. Blush is gemaakt van 14 karaat goud en zirkonia. Het brede assortiment aan ringen, armbanden, colliers, hangers en oorbellen biedt eindeloze combinatiemogelijkheden. De Blush collectie is verkrijgbaar is geel-, wit, en in mindere mate roségoud. Voor meer informatie: neem contact op met Blush via het hoofdkantoor op 020 - 342 8080 of via info@blushjewels.com Jewels & Watches-stand: A257

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4