DeJuwelier 2 2019

D e J u w e l i e r n r 2 2 0 1 9 4 I n h o u d P. 10 INTERVIEW SIF JAKOBS Sif Jakobs Jewellery is terug van weggeweest in Nederland. Sinds vorig jaar is Weisz Group de distributeur van het Deense sieradenmerk en daarmee heeft Sif Jakobs in eigen ogen de juiste partner gevonden om het merk goed te positioneren in de Nederlandse markt. P. 14 COVERSTORY CITIZEN Het zijn de jubileumjaren voor Citizen Watch Group momenteel. Waar het Japanse horlogemerk vorig jaar groots het honderdjarig bestaan vierde, viert men dit jaar onder meer dat Citizen een halve eeuw in Europa actief is. P. 18 BUDDHA TO BUDDHA Buddha to Buddha gaat voor kwaliteit. Wat dat inhoudt horen wij van Gerrit-Jan Vermeulen, Sales & Marketing Director bij Buddha to Buddha, die ons meteen wat meer over de nieuwe collectie Dunia vertelt en gaan we dieper in op de campagne ‘Embrace Connections’. 14 P. 25 CASIO Er zijn voor ons altijd een aantal altijd dingen om naar uit te kijken tijdens BaselWorld en ons jaarlijkse bezoek aan Casio staat zeker met rode pen gemarkeerd in onze agenda. 25

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4