D
E
J
U W E L I E R
N R
3 2 0 1 5
8
Het aanbod op Time Square wordt elk jaar verder uitgebreid en zodoende
ook uiterst interessante voor juweliers uit Nederland en België. De verwach-
ting is dat vooral trendy, design-georiënteerde horlogemerken hun nieuwste
innovaties gaan presenteren op Time Square. Als onderdeel van de Carat-
sectie is Time Square gevestigd in het midden van hal 9.3. Bezoekers vinden
hier ook een groot aantal aanbieders van (handgemaakte) designsieraden.
Daarnaast is er ook speciale aandacht voor alles op het gebied van juwelen,
bijoux en persoonlijke accessoires.
Naast Time Square zijn ook verschillende andere onderdelen van Tendence
interessant voor u als ondernemer in de juweliersbranche om te bezoeken op
zaterdag 29 of zondag 30 augustus of maandag 1 september. Daarover leest
u meer in de volgende uitgave van De Juwelier.
Meer informatie over Tendence is te vinden op www.tendence.messefrank-
furt.comof door contact op te nemen met Messe Benelux Nederland, tel.
070-3114180
Na de zomer barst het beursseizoen
weer los en als ondernemer wordt
u aan alle kanten op de hoogte
gehouden van de laatste ontwikke-
lingen binnen uw vakgebied. Van
29 augustus tot en met 1 septem-
ber 2015 wordt in Messe Frankfurt
de vakbeurs Tendence gehouden,
die zich richt op de nieuwste col-
lecties in bijvoorbeeld interieur-
design, cadeau-artikelen, sieraden,
accessoires en designproducten.
Uiteraard is er weer genoeg ruimte
voor de laatste trends op horloge-
gebied, want op de beursvloer is er
weer ruimte ingericht voor ‘Time
Square’.
Tendence
: 29 augustus t/m 1 september Messe Frankfurt
E
V E N T S
Met namen als Van Koningsbrugge
en Verbaan is succes bijna gega-
randeerd. Junghans maakte daar
dan ook handig gebruik van door
de hoofdrolspeler in de film met
een horloge van het Duitse merk
te laten lopen. Vooraf aan de
première van De Surprise mocht
de cast bestaande uit Jeroen
van Koningsbrugge en Georgina
Verbaan, regisseur Mike van Diem
en producenten Els Vandevorst en
Hans de Weers uit handen van
Ronen Weisz een eigen Junghans
horloge ontvangen. Speciaal voor
hen werd de horlogekast voorzien
van een bijzondere gravure.
Daarnaast was ook MelanO pro-
minent aanwezig tijdens de pre-
mière van De Surprise. Op de
rode loper kon je niet om MelanO
heen en ook tijdens de after party
had het merk een opvallende
plek verworven. Zo droegen
Georgina Verbaan en de vrouw
van Jeroen van Koningsbrugge
een MelanO no. 26 summer edi-
tion. Daarnaast had MelanO een
consumentenactie op poten gezet
in samenwerking met dealers,
waardoor een aantal gelukkigen
op de rode loper aanwezig waren,
de première mochten bijwonen
en de feestelijkheden op de after
party konden beleven.
We mogen dit toch wel omschrij-
ven als een geweldige marketing-
Op maandag 18 mei ging de nieuwste Nederlandse kaskraker in première.
De Surprise is geregisseerd door Oscarwinnaar Mike van Diem en in de
hoofdrollen zien we Jeroen van Koningsbrugge en Georgina Verbaan terug.
Maar er is nog een opvallende verschijning in de film, namelijk om de pols
van Jeroen van Koningsbrugge: Junghans. Tijdens de première was het ook
MelanO dat de show stal.
Junghans
en
MelanO
stelen de show bij première De Surprise
Ronen Weisz overhandigt Jeroen van Koningsbrugge zijn Meister Telemeter
Els Vandevorst en Georgina Verbaan ontvingen de Meister Lady, terwijl Mike van
Diem Hans de Weers een Meister Telemeter kregen van Ronen Weisz (midden)
Op de rode loper was MelanO promi-
nent aanwezig
stunt van beide merken, waarmee
bijgedragen wordt aan de exposure
richting de consument.