De Juwelier nr 3-2022 Online

D e J u w e l i e r n r 3 2 0 2 2 52 S i e r a d e n Kasius blijft persoonlijk contact opzoeken DOOR ONDER MEER HAAR EIGEN ROADSHOWS KASIUS IS VOLOP IN BEWEGING EN DAT UIT ZICH OP VELE GEBIEDEN. EIND MEI VOND ALWEER DE TWEEDE ROADSHOW VAN DE SIERADENLEVERANCIER PLAATS VOOR KLANTEN UIT HET ZUIDEN VAN HET LAND EN DE BELGISCHE KLANTEN. DAARNAAST IS ER VOOR HET EERST EEN ONLINE CAMPAGNE RICHTING DE CONSUMENT GEKOPPELD AAN DE VOORJAARSBROCHURE. TEVENS WORDT HET PERSOONLIJKE CONTACT NOG MEER OPGEZOCHT NU HET RELATIETEAM OPTIMAAL INGEDEELD IS QUA RAYONS, WAARDOOR JE WEL MAG STELLEN DAT KASIUS EEN VERDERE STAP HEEFT GEZET IN HET BETER ONTZORGEN VAN HAAR KLANTEN. WIJ SPREKEN MET AMBER RIJNHOUT, HOOFD VERKOOP BIJ KASIUS OVER DEZE RECENTE ONTWIKKELINGEN. Als wij met Amber rond de tafel zitten, is de tweede Roadshow van Kasius in Venlo net achter de rug. “Het was weer een heel geslaagd evenement”, blikt Amber daarop terug. “Het vinden van een geschikte plek met alle bruiloften en feesten die ingehaald worden was nog een uitdaging, maar Loes Kelders heeft gezorgd voor een toplocatie, namelijk Skybar Level77 bovenin het gloednieuwe Van der Valk hotel in Venlo. Daar konden wij onze relaties op een juiste manier ontvangen en ze de tijd geven om in alle rust, met een hapje en een drankje onze collecties te bekijken. Wij hechten veel waar- de aan de relatie met onze klanten en we ontmoeten elkaar dan ook het liefst op deze manier, face-to-face. Onze klanten zijn natuurlijk sinds jaar en dag welkom in onze showroom in Ridderkerk of op de beurstand op de Jewels & Watches-etage in Utrecht. Omdat niet iedereen altijd tijd of ruimte heeft om naar Ridderkerk of Utrecht te rei- zen, hebben we ervoor gekozen om Roadshows te organiseren met dit keer Venlo als locatie. Net als de eerste Roadshow in het noorden van Nederland afgelopen najaar, hebben weer een groot aantal relaties de tijd en moeite genomen om naar Venlo te komen. We horen van hen ook dat het persoonlijke contact nog steeds heel belangrijk voor hen is, zoals dat ook voor ons geldt. In deze grotendeels online wereld moeten we zorg dragen voor échte contactmomenten. Ook het feit dat de ruime collectie fysiek aanwezig was werd door de aanwezige relaties als zeer prettig ervaren.”

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4