60 DE JUWELIER NR 3 2025 INTERVIEW JACKIE GOLD IS NA VIJF JAAR AL EEN VOLWASSEN SIERADENMERK Het is alweer vijf jaar geleden dat PDA Group haar eerste eigen sieradenmerk op de markt bracht met Jackie Gold. Jacqueline Stad zag dat er een modieus gouden sieradenmerk ontbrak in het aanbod, dat inspeelde op de wensen van de moderne vrouw. Met de trend van layering &stacking die heel duidelijk aanwezig was én is, speelt Jackie Gold in op de vraag vanuit de markt met een onderscheidend concept. Duurzaamheid, kwaliteit en trends zijn een aantal belangrijke kenmerken van Jackie Gold, dat in vijf jaar tijd een vooraanstaande positie heeft verworven. “Jackie Gold is een merk van vrouwen, voor vrouwen. Het speelt heel duidelijk in op alle wensen die een vrouw heeft op het gebied van sieraden”, aldus Jacqueline. Jackie is vijf jaar geleden ontstaan vanuit een idee van Jacqueline. “Sieradenmerken gericht op de moderne vrouw die houdt van het combineren van meerdere sieraden – het zogenaamde stacking en layering – bestonden nauwelijks. Er was vooral een groot aanbod van single pieces, terwijl de hedendaagse vrouw een vollere, persoonlijke look zoekt. Jackie’s collecties zijn dan ook ontworpen met dat principe: alles is op elkaar afgestemd, van de verschillende lengtes van colliers om ze samen prettig te dragen tot combinaties van ringen en oorbellen.” Comfortabel, veelzijdig en stijlvol “De collectie herbergt sieraden met de beginselen waarom vrouwen die willen dragen: echt goud, echte edelstenen en in het dragen comfortabel en stijlvol”, vervolgt Jacqueline. “De 14 karaat gouden ringen, armbanden, oorsieraden en
RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4