Online De Juwelier 4 2019

“EEN PRETTIGE SAMENWERKING EN WEDERZIJDSE WAARDERING ZIJN BELANGRIJK VOOR ONS, EN ONDERDEEL DAARVAN IS OM AANWEZIG TE ZIJN OP DE GELEGENHEDEN WAAR WIJ MET ONZE PARTNERS IN CONTACT KUNNEN KOMEN” Lilian van Zuylen D e J u w e l i e r n r 4 2 0 1 9 55 Deze eigenschappen zijn in de traditionele retail, bij een juwelier met kennis van zowel het vak als haar klanten, het best over te brengen naar de consument.” EXPOSURE Dit voorjaar heeft TI SENTO – Milano ook voor het eerst haar deuren geopend voor de consument: voor een week werd een POP-UP Atelier geopend in de Amsterdamse 9 straatjes. Rosanne: “Het Atelier stond in het teken van het vakmanschap en ook voor detail waarmee de collecties van TI SENTO – Milano worden ontwikkeld. Pers, influencers, retailers en consumenten hebben in deze week het Atelier kunnen bezoeken. Tijdens deze week zijn onder andere workshops gegeven in samenwerking met Grazia en styliste Danie Bles. Dat draagt bij aan de vergroting van de brand awareness van TI SENTO – Milano. Dat is ook de reden dat we samen met Maison 365, het styling concept van Danie Bles, tijdens de voorjaarseditie van de Amsterdam Fashion Week een fashion show heb- ben ge-cohost. De shows stond in het teken van Mix & Match, wat voor zowel Danie Bles als TI SENTO – Milano een belangrijk thema is.” JEWELS & WATCHES RETAILBEURS Dit najaar staat TI SENTO – Milano na een aantal jaar afwezigheid voor het eerst zelfstandig op de Jewels & Watches Retailbeurs. “We staan hier voor onze retail partners. Een prettige samenwerking en wederzijdse waardering zijn belangrijk voor ons, en onderdeel daarvan is om aanwezig te zijn op de gelegenhe- den waar wij met onze partners in contact kunnen komen”, zegt Rosanne. “Op de Retailbeurs presente- ren wij de najaarscollectie”, geeft Rosanne aan. “De La Musa collectie is vanaf augustus al verkrijgbaar, dus is op het moment van de beurs niet nieuw voor onze partners. Ons designteam, onder leiding van Lilian van Zuylen heeft zich voor deze collectie laten inspireren door de elegantie van klassieke Italiaanse vrouw. De collectie heeft een luxueuze en rijke uit- straling door het gebruik van warme steenkleuren als rood, amber en cognac. De collectie heeft een vin- tage en retro gevoel en is met relatief veel gebruik van geelgoud vernieuwend voor TI SENTO – Milano. Ook is er een mooie toevoeging aan de karakteristieke en herkenbare Flowerbuds collectie: er zijn een aantal nieuwe designs in de prachtige kleuren combinatie roségoud en antraciet grijs. Het gezicht van de cam- pagne van dit najaar is internationaal supermodel Ymre Stiekema die zich voor dit najaar aan ons merk heeft verbonden.” DIGITAL MARKETING En ook voor de nieuwe collectie geldt dat TI SENTO – Milano volop inzet op exposure. Arjan: “Deze col- lectie zal in het najaar worden ondersteund door een gedegen marketingstrategie waarin digital marketing wordt gecombineerd met traditionele media, PR en influencer samenwerkingen. Zo garanderen wij dat TI SENTO – Milano volop onder de aandacht komt van de consument, die uiteindelijk bij onze klanten de sieraden moet kopen.” Meer informatie: TI SENTO – Milano Tel. 088-1342800 www.tisento-milano.com J&W-Stand: RN25 Arjan van Zuylen Rosanne Laheij

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4