De Juwelier nr 4 Online

DE JUWELIER NR 4 2023 46 REPORTAGE NU DE BASIS STAAT, IS TOUCHÉ JEWELS KLAAR OM DE VOLGENDE STAP TE ZETTEN Waar een samenwerking voor André Smits, René Verhoeven en Bas Verdonk resulteerde in de verhuizing naar een gezamenlijk nieuw pand in Uden (zie onze reportage op pagina 28 & 29 werd de grootste droom van Bas Verdonk ruim twee jaar geleden al werkelijk met de start van zijn eigen merk Touché Jewels. De verhuizing van zijn showroom naar het pand in Uden past helemaal in de strategie van zijn merk. Hij maakt volledig gebruik van de expertise van de 2D- en 3D-technieken waarin zijn partners gespecialiseerd zijn om de sieraden van Touché Jewels te maken. De laatste maanden heeft Bas vooral de focus gehad op het verder uitbouwen van zijn sieradenmerk, waar na een vliegende start ook zeker behoefte aan was. Nu hij dat op orde heeft, de verhuizing afgerond is en hij nog nauwer kan samenwerken met André en René, is het tijd voor een evaluatie. Waar staan Touché Jewels op dit moment, wat is er goed gegaan en waar had het beter gekund? Wij krijgen het antwoord van Bas. Met 35 jaar ervaring als goudsmid, besloot Bas een aantal jaren geleden zijn ervaring en kennis te koppelen aan die van René Verhoeven en André Smits: autoriteiten op het gebied van 3D- en lasertechniek. “Touché is ontstaan uit vakmanschap en uit het idee om een stijlvol sieradenmerk te creëren door gebruik te maken van de nieuwste technieken. Touché Jewels richt zich daarom volledig op de wereld van persoonlijke sieraden. Wij maken persoonlijke sieraden voor alle mijlpalen uit het leven. Denk daarbij aan geboorte, trouwen ,moeder- dochter of vader-zoon, maar natuurlijk ook herdenking. Onze ringen, hangers en bedels kunnen worden gepersonaliseerd met een vingerafdruk, monogram of askamer om nog meer emotie aan het sieraad toe te voegen. We hebben een vliegende start gekend en mogen inmiddels met veel trots zeggen dat we maar liefst 91 ambassadeurs hebben die onze sieraden verkopen.”

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4