I
N H O U D
D
E
J
U W E L I E R
N R
5 2 0 1 5
4
P. 10 Interview Vincent en Christiaan Hersevoort
Vincent en Christiaan Hersevoort vinden steeds meer hun weg in de juweliersbranche. De gebroeders zijn sinds anderhalf jaar verantwoordelijk voor de distributie
van Bruno Söhnle in de Benelux, maar eigenlijk al sinds 2009 zelfstandig actief in de branche. Hoe hebben zij die tijd tot nog toe ervaren? En wat hebben ze
geleerd? De redactie van vaktijdschrift De Juwelier vroeg het de broers.
16P. 29 VendouX
Onlangs werd bekend dat de overname van VendouX is gerealiseerd. Met de juiste investeerders aan boord,
een nieuwe eigenaar en een nieuw management in de vorm van Joyce Haagmans gooit VendouX het roer om.
Wij spraken met Joyce Haagmans tijdens de Jewels & Watches Najaarsbeurs over de overname. “De toekomst
biedt nieuwe kansen”, aldus Joyce Haagmans.
29 10 P. 42 Excellent Naast het hoofdmerk Prisma bestaat het portfolio van Excellent uit een groot aantal andere merken, te weten Lars Larsen, Sekonda, Elysee, Royal London, Q&Q, Attractive, Smile Solar, Claudio Calli en Coolwatch. Op 31 augustus en 1 september presenteerden Managing Director Teus van Ekeren en zijn team het volledige gamma tijdens een eigen event, dat plaatsvond op een steenworp afstand van het Beatrixgebouw waar op dat moment de Najaarsbeurs werd gehouden. De redactie van De Juwelier sprak met Teus van Ekeren over de nieuwste ontwikkelingen.P. 16 Coverstory Endless
Het is nog geen twee jaar geleden dat Endless Jewelry voor het eerst op het wereldtoneel verscheen en sinds-
dien is het enorm hard gegaan. Jesper Nielsen is de grote initiator achter het succes en wij kregen de moge-
lijkheid hem een aantal vragen te stellen over Endless. Wat vindt Nielsen wat beter had gekund, wat zijn zijn
ambities in Nederland en wat hoe zit het op productgebied met Endless?