Previous Page  4 / 68 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 4 / 68 Next Page
Page Background

I

N H O U D

D

E

J

U W E L I E R

N R

5 2 0 1 6

4

P. 10 INTERVIEW ESSENCE

Ton Tijhuis introduceerde met veel succes Sparkling Jewels, kwam vorig jaar met Hooked en heeft met zijn bedrijf Essence de distributierechten voor Silver Rose in

Nederland. Als het gaat om sales en marketing kon hij echter nog wel wat hulp gebruiken en gelukkig voor Ton was daar zijn partner Sharon van het Hof, die hem

uit de brand hielp. Wij spraken met hen.

13 P. 16 CHICO D’ORO In samenwerking met BN’er Everon Jackson Hooi (onder meer bekend als Bing in Goede Tijden, Slechte Tijden) heeft Bas Stijnis een nieuw stoer sieradenmerk voor mannen onder de naam Chico D’oro geïntroduceerd. 10

P. 13 WILLIAM L. 1985

Tijdens de Najaarsbeurs werden wij geattendeerd op William L. 1985: een nieuw horlogemerk van Maurice

van Gelderen. “William L. 1985 is een mooi, betaalbaar, kwalitatief hoogwaardig horlogemerk, met een brede

collectie. Alles wijst erop dat dit merk een groot succes gaat worden”, zo vertelt Maurice onder meer.

P. 22 COVERSTORY FOSSIL Met de nieuwe smartwatches van Fossil (Fossil Q) en de Michael Kors Access modellen geeft de Fossil Group een vervolg aan haar eerdere ambities om de markt te voorzien van fashionable smartwatches en het bedrijf gaat stevig inzetten op de connected accessoires. 16