de juwelier nr5 online

De Ju w e l i e r n r 5 2 0 1 8 15 Re p o r t a g e Fossil Group ZOEKT INTENSIEVERE SAMENWERKING MET HAAR PARTNERS EERDER DIT JAAR MAAKTE DE FOSSIL GROUP BEKEND NIET LANGER AANWEZIG TE ZIJN OP DE JEWELS & WATCHES BEURS OP DE TRADE MART. EEN OPVALLENDE STAP WELLICHT, MAAR NIET VOOR DE ORGANISATIE. DE HORLOGEBRANCHE ONTWIKKELT ZICH IN SNEL TEMPO EN VRAAGT OM EEN ANDERE BENADERING. NIET ALLEEN VAN DE JUWELIERS, MAAR OOK VAN DE FOSSIL GROUP IN HAAR SAMENWERKING MET HAAR PARTNERS. FOSSIL GROUP’S ANTWOORD OP DEZE ONTWIKKELING WERD BESPROKEN TIJDENS HET FOSSIL GROUP X AMSTERDAM FASHION WEEK RELATIE EVENT WAAR EEN GROOT AANTAL JUWELIERS MET DE ORGANISATIE EN MET ELKAAR HET GESPREK AANGINGEN. AMSTERDAM FASHION WEEK Fossil Group presenteerde haar ideeën tijdens haar relatie event op 9 september 2018 tijdens de Amsterdam Fashion Week. Het bedrijf gaf haar klanten hiermee een unieke kijk in de keuken van de laatste ontwikkelingen op fashiongebied. Voordat de fashion shows van onder andere Zoe Karssen en Lidl X Heidi Klum werden bezocht, ontving de Fossil Group in het statige en vooral prachtige Conservatorium Hotel ruim honderd partners uit Nederland en België. Het onderwerp van de dag was de huidige status en het toekomstperspectief van de branche. Lees verder op pagina 16 & 17 ▶

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4