Previous Page  3 / 60 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 3 / 60 Next Page
Page Background

C

O L O F O N

E N

D

E

V

I S I E

D

E

J

U W E L I E R

N R

6 2 0 1 5 3

Vakblad voor de totale juweliers-

en bijouteriebranche

Verantwoordelijke uitgever Nederland:

GPmedia BV

Van Schaeck Mathonsingel 8

6512 AP Nijmegen

Tel.

+31 (0)24 3246146

E-mail:

info@gpmedia.nl

Internet:

www.gpmedia.nl www.dejuwelier.biz

Verantwoordelijke uitgever België:

De Mey Micheline

Eekhoutdriesstraat 67

9041 OOSTAKKER (B)

Uitgever:

Peter Peeters

Hoofdredactie:

Coen de Jager

c.dejager@gpmedia.nl

Advertentieverkoop:

GPmedia BV

Accountmanager:

Gerdo van de Peppel

g.peppel@gpmedia.nl

Alle orders worden afgesloten en

uitgevoerd conform de Regelingen voor

het Advertentiewezen, gedeponeerd

ter griffie van de Arrondissementsrecht-

banken en bij de Kamers van Koop-

handel.

Vaktijdschrift De Juwelier heeft het HOI

Keurmerk. Dit betekent dat de oplage is

gegarandeerd en gecontroleerd.

Abonnementen:

www.gpmedia.nl

of via

info@gpmedia.nl

Per jaar in Nederland € 42,-

Per jaar in Europa

€ 51,-

Losse verkoop

€ 10,50

Het abonnement kan elk gewenst

moment ingaan.

Vormgeving:

Studio Intensive

Tel. +31 (0)24 3246140

info@studio-intensive.com www.studio-intensive.com

Druk:

Geers Offset (België)

ISSN:

1872-9363

© Copyright 2015

Niets uit deze uitgave mag worden

verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt

door middel van druk, fotokopie

microfilm of welke andere wijze dan

ook, zonder voorafgaande toestemming

van de uitgever.

De Juwelier besteedt de grootst

mogelijke aandacht aan de juistheid

van de informatie die in het vaktijd-

schrift wordt opgenomen. Fouten zijn

echter niet volledig uit te sluiten.

De uitgever en de auteurs zijn dan ook

op geen enkele wijze verantwoordelijk

voor schade, van welke aard ook,

die is ontstaan als gevolg van hande-

lingen en/of beslissingen die gebaseerd

zijn op de bedoelde informatie.

TweemaandelijksVaktijdschrift - Erkenningsnummer (P708170)

Vakinformatie voor de totale Juweliers- en Bijouteriebranche

|

November 2015

|

15e jaargang no.6

|

Prijs

10,50

COVERSTORY

MELANO

EYECATCHER:

SILVER TRENDS

GROOT INTERVIEW

AUMENTUM

de juwelier

FOTO-

SHOOT

TRENDSDEZE

W

INTER

Dit is alweer de laatste uitgave van vaktijdschrift De Juwelier van 2015. Hoog tijd dus

om even terug te blikken op het afgelopen jaar. De Juwelier heeft een frisse upgrade

gekregen en inhoudelijk klimmen we als vaktijdschrift naar een steeds hoger niveau.

Dit jaar hebben wij ons tevens voor het eerst gewaagd aan het maken van een eigen

fotoshoot. Een hele andere tak van sport, maar het is goed om je te blijven ontwik-

kelen. Al doende leert men en door het grote succes van de eerste shoot, hebben we

besloten ook voor deze laatste uitgave van het jaar een fotoshoot te maken. Als u

het mij vraagt is het resultaat wederom geslaagd en dit smaakt zeker naar meer voor

2016.

Als we kijken naar de branche, denk ik dat het wederom een lastig jaar was. Als

retailer van luxe artikelen blijft het een uitdaging om een goede omzet te realiseren.

Je moet tegenwoordig concurreren met gadgets, kleding, schoenen en meer andere

productgroepen. Het is dan ook steeds belangrijker om op te vallen in de massa. We

kunnen het niet vaak genoeg blijven zeggen.

‘Het is steeds belangrijker om op te vallen

in de massa’

In dat opzicht wil ik nogmaals het succesverhaal van MelanO aanstippen. Het

merk weet als geen ander hoe het moet opvallen. Niet alleen op productgebied is

MelanO dit najaar positief in het nieuws, ook als het gaat om marketing maakt het

Nederlandse sieradenmerk grote stappen. De komende weken gaat u MelanO veel-

vuldig tegenkomen in de grote consumentenbladen, want het sieradenmerk is een

grootschalig media-offensief gestart om consumenten te bereiken. Dat moet u als

juwelier als muziek in de oren klinken.

Wat 2016 gaat brengen is natuurlijk koffiedik kijken, maar laten we hopen dat we

met zijn allen een nog beter jaar tegemoet gaan. Afgaand op de Quote 500 verwacht

je dat het goed komt, want daaruit bleek dat de allerrijksten in ons land wederom

een stuk rijker zijn geworden. Het gezamenlijk vermogen van de vijfhonderd rijkste

mannen en vrouwen uit ons land steeg met maar liefst tien procent. Ik begreep dat

er ook per gemeente een overzicht is van de rijkste inwoners. Wel zo handig voor u,

want dan weet u wie u zéker in uw winkel moet zien te krijgen.

Alvast hele fijn feestdagen en een voorspoedige verkoopperiode gewenst en hopelijk

treffen we elkaar in 2016 weer in goede gezondheid!

Hoofdredacteur vaktijdschrift De Juwelier

c.dejager@gpmedia.nl

De Visie

Coen de Jager