De Juwelier nr 6 2018

D e J u w e l i e r n r 6 2 0 1 8 14 C o v e r s t o r y “DE VERKOOP VAN DE Just, J ust Watch en Raptor horloges GAAT SNEL” FRIEDERICHS BY FLUME HEEFT MET DE HORLOGEMERKEN JUST WATCH, JUST EN RAPTOR EEN ASSORTIMENT DAT ZICH UITSTEKEND LEENT ALS BASIS- COLLECTIE VOOR DE JUWELIER. DE OMLOOPSNELHEID IS HOOG, DE MODELLEN ZEER TOEGANKELIJK EN DE PRIJS-KWALITEITVERHOUDING IS GEWOON GOED. WIJ WAREN OP BEZOEK BIJ MICHEL EN STEFANIE ARDON VAN JUWELIER AVENUE UIT DORDRECHT DIE SINDS JUNI JUST, JUST WATCH EN RAPTOR VERKOPEN EN DAT IS ZOALS WIJ AL VROEG IN HET GESPREK VERNEMEN NAAR VOLLE TEVREDENHEID. “DE VERKOOP VAN DE JUST, JUST WATCH EN RAPTOR HORLOGES GAAT SNEL EN DOOR DE OPVALLENDE BUITENVITRINE KUNNEN KLANTEN ZELF GEMAKKELIJK EEN KEUZE MAKEN. DIT ZIJN ECHT MERKEN WAARMEE WIJ SNELLE VERKOOP KRIJGEN”, VERTELLEN MICHEL EN STEFANIE. Bij aankomst bij Juwelier Avenue uit Dordrecht valt de buitenvitrine meteen op. Het fenomeen buitenvitrine is bij velen van u zeker bekend en ze hebben hun meerwaarde altijd wel bewezen. Voor de klanten van Juwelier Avenue was het toch wennen, maar al snel zagen Michel en Stefanie dat ze een goede keus hadden gemaakt. “Ook al moesten de klanten even wennen aan de buitenvitrine en de merken, gelijk vanaf het begin was er al een goede verkoop van de horloges”, aldus Michel. “De buitenvitrine heeft een goede verlichting en daardoor valt hij goed op. De frequentie van verkopen is rond de vijftien horloges per maand en we verwachten dat we steeds meer gaan verkopen. Zoals we het nu kunnen inschatten, kunnen we doorgroeien naar de verkoop van op jaarbasis tussen de 180 en 200 horloges. Daarmee zouden we zeer tevreden zijn.”

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4