De Juwelier nr 6 2018

D e J u w e l i e r n r 6 2 0 1 8 35 WAAROM U DEZE BEURS MOET BEZOEKEN GEEN MASSA “De Inhorgenta heeft voor mij als doel mijn nieuwe collecties te presenteren, te verkopen, nieuwe klanten te ontmoeten en te netwerken”, zo vervolgt Marike. “Voor mijn bedrijf wordt de Inhorgenta door de juiste doelgroepen bezocht. De bezoekers zijn zeer internationaal. Mijn markt is best wel een nichemarkt en daar houd ik ook van, maar dat betekent dat er een groot spreidingsgebied nodig is onder andere om mijn product exclusief te houden. Mijn klanten zoeken een bijzonder product; sieraden die niet behoren tot de massa. Mijn sieraden worden allemaal handgemaakt in eigen atelier. Design en kwaliteit staan daarbij voorop. De Inhorgenta is uniek als het gaat om het platform designsieraden. Precies het platform waar ik thuis hoor.” GOED AANBOD “Ik vind de Inhorgenta van alle beurzen waar ik aan deelneem de leukste om zelf te staan als exposant en ook om te bezoeken. Natuurlijk sta ik er met het doel mijn collecties te verkopen en dat is tot op heden succesvol. Dit jaar, 2018, exposeer ik tien jaar op de Inhorgenta. Ik heb in die tien jaar veel verschillende beurzen uitgeprobeerd. Het merendeel van deze beurzen bleek niet te passen bij mij. Ik kan inmiddels wel stellen dat er maar één beurs is zoals de Inhorgenta. Dat komt voornamelijk door de diversiteit. Zowel hoog-, midden- als laagsegment, goudsmeden en andere branchegenoten komen aan hun trekken. Op elk vlak is er een goed aanbod. Zoek je bijzondere edelstenen voor je collectie of klanten? Zorg dat je budgetten van te voren vaststaan, anders koop je meer dan je gepland had. Zoek je innovatieve nieuwe gereedschappen/machines voor de werkplaats, laat je informeren en adviseren bij de kenners. Mooie collecties voor de winkel kopen kan op elk niveau van hoogwaardige handgemaakte sieraden tot lifestyle bijou. Ik vind dat de Inhorgenta uniek is in zijn soort”, zegt Marike tot slot. Meer informatie: www.inhorgenta.com

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4