De Juwelier nr6-2022 Online

DE JUWELIER NR 6 2022 4 INHOUD P. 10 INTERVIEW De afgelopen jaren heeft Weisz Group haar assortiment en de organisatie verder geoptimaliseerd om juweliers nog verder te kunnen ontzorgen. Ook is er intern meer en meer ruimte voor de nieuwe generatie – gevormd door Jawina en Ronen – om hun visie en strategie te ontplooien. Uiteraard nog gewoon in samenspraak met vader Franklin en oom Edward Weisz, die met hun kennis en ervaring nog een cruciale rol spelen. P. 24 KASIUS Binnen Kasius worden de nationale en internationale trends op de voet gevolgd. Er is dit najaar dan ook een uitgebreide collectie ‘New Arrivals’ die de afgelopen maanden tijdens de Jewels & Watches Retailbeurs en tijdens de eigen Roadshows van Kasius zijn gepresenteerd. Wij spreken met Amber Rijnhout, Hoofd Verkoop bij Kasius. P. 16 COVERSTORY Het is alweer twee jaar geleden dat Johan Leyendijk en Harold Mulder Jarrèl Exclusive Jewelry nieuw leven inbliezen en in de afgelopen twee jaar hebben zij het hoogwaardige sieradenmerk helemaal naar hun hand gezet. Dat resulteert in een betere positionering van Jarrèl Exclusive Jewelry, waarbij alles verder geprofessionaliseerd en geoptimaliseerd is, van collectie tot displays en marketing. P. 32 G-SHOCK Op productniveau is G-SHOCK eenmerk dat een ongekende innovatiedrang tentoonspreidt. Niet voor niets is G-SHOCK al zo lang een gevestigde naam in de horloge-industrie. Om de naamsbekendheid voor zover het kan nog verder te vergroten én om een nieuw publiek te bereiken, richt G-SHOCK zich de laatste tijd ook op influencer-marketing, waardoor het de toekomstige doelgroep en dan name Generation Z aan zich bindt. 10 16 24 32

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4