De Kapper nr1 2022 Online

D e K a p p e r n r 1 2 0 2 2 4 I n h o u d P. 10 GROOT INTERVIEW Emmanuel Esteban trad eind 2021 toe als International Brand Ambassador bij Diva Pro Styling. Emmanuel staat bekend om zijn avant-garde stijl en het verleggen van grenzen, wat volgens hem precies aansluit bij de visie van Diva Pro Styling. We gaan met hem in gesprek over zijn indrukwekkende carrière en de samenwerking met het merk. P. 14 TONSOR 1951 Na jaren van studie, onderzoek en ervaring op het gebied van herenverzorging, wordt met trots een revolutionaire lijn op de kappersmarkt geïntroduceerd, genaamd TONSOR 1951. Samen met 54 toonaangevende bedrijven in de branche, is hiermee een hoogwaardig en uniek product gecreëerd dat zowel de mens als het milieu respecteert. Sinds eind vorig jaar wordt het merk in Nederland en België exclusief aan kappers gedistribueerd door Hairsupplies en door TONSOR 1951 geselecteerde groothandels. We gaan in gesprek met Gertjan van Gils en Jilles van Schie, de eigenaren van Hairsupplies. P. 20 COVERSTORY Met trots introduceert het bedrijf HAARO Friseurbedarf GmbH een geheel nieuw merk op de markt: e-kwip plus. e-kwip is al meer dan vijftien jaar een scharenmerk dat scharen en scharensets ontwikkelt. En nu is daar ook het nieuwe premium merk e-kwip plus. De ‘plus’ staat voor de volgende essentiële kenmerken: kwaliteit, veiligheid en service. We gaan in gesprek met Lars Nökel, Sales Manager voor Nederland, over dit nieuwe en innovatieve merk. 10 P. 33 WELLA PROFESSIONALS Wella Professionals bereikt nieuwe hoogten in glazing en toning met de lancering van de nieuwe Shinefinity, een lang blijvende Color Glaze, vrij van oplichting en vrij van haarbeschadiging. 14 33

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4