Previous Page  11 / 68 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 11 / 68 Next Page
Page Background

WAT IS HET MEEST BIJZONDERE AAN

HET MERK GLYNT?

“Wij concentreren ons op wat er voor de kapper echt belangrijk is: een

compact assortiment met kwalitatieve producten en 100% salonex-

clusiviteit. Onze artikelen zijn niet bij winkels, groothandels of online

te vinden. Bovendien zien wij onze producten als een moderne ver-

binding tussen natuur en wetenschap. We grijpen bij de ontwikkeling

vaak terug op botanische grondstoffen. Niet omdat we ons dan kunnen

positioneren als eco-aanbieder, maar omdat deze stoffen vaak beter

werken.”

“Tevens zijn wij, wegens onze achtergrond in de dermatologie, erg

gericht op huidvriendelijkheid. Met steeds vaker voorkomende hui-

daandoeningen en allergieën is dat voor veel klanten een belangrijk

aspect. Tot slot ligt de ‘democratisering van schoonheid’ ons na aan het

hart. We leveren hoge kwaliteit tegen een redelijke prijs, zodat onze

haarcosmetica voor iedereen bereikbaar is en niet alleen voor wie zich

luxeproducten kan veroorloven.”

WAT ZIJN DE LAATSTE ONTWIKKELINGEN?

“We hebben met ‘Trijuven’ een zeer succesvol nieuw product gelan-

ceerd. Haren worden in de loop der jaren aangetast door natuurlijke

invloeden en chemische behandelingen. De haarstructuur lijdt hier-

onder en het haar kan lusteloos en dof worden. De Trijuven-therapie

brengt het haar dan in drie stappen terug naar de originele staat door

middel van een complex van werkzame stoffen, gericht op de buiten-

kant van het haar, de haarzakjes en de cortex.”

“Naast deze geheel nieuwe ‘resetknop’ voor het haar is er vanaf het

voorjaar ook een nieuwe serie speciaal voor mannen: Graham Hill,

vernoemd naar een van de meest succesvolle racecoureurs ooit. Als

een van de weinigen won hij het WK F1, de Indy 500 én de 24 uur

van Le Mans, maar bovendien was hij ook een stereotype Britse gent-

leman. De hommage aan Hill past in de trend van (haar)cosmeticap-

roducten voor mannen. Vier jaar geleden zijn we begonnen met het

aanbieden van mannenproducten omdat we zagen dat de man van nu

meer dan ooit bezig is met mode en stijl. De Graham Hill-collectie

bestaat uit zeventien producten.”

HOE ZIET DE TOEKOMST VOOR GLYNT ERUIT?

“Ten eerste gaan we natuurlijk zo snel mogelijk de open sales- en

scholingsposities van Glynt in Nederland opvullen. Daarbij willen we

echter niet te hard van stapel lopen om er zeker van te zijn dat we

de beste mensen op elke positie hebben. In Nederland hebben we al

gezien dat de klanten ons, ook in het lastige begin, veel vertrouwen

schonken en we zijn hen hiervoor zeer dankbaar. Een belangrijk doel

voor ons blijft dan ook dat we steeds meer kappers zo zeer van Glynt

overtuigen dat ze ons hun vertrouwen schenken en we daardoor kun-

nen blijven groeien, ook internationaal.”

Meer informatie:

Hans Conzen Kosmetik

Tel. +49 (0)4101 37330

www.glynt.com

“TEGENWOORDIG GAAT ALLES OP DE

NEDERLANDSE MARKT PERFECT VOOR ONS!

DAT GAAN WE IN DE TOEKOMST VASTHOUDEN”

D

e

K

a p p e r

n r

2 2 0 1 7

11