De Kapper nr 2 2018

P. 17 THE HAIR X-PERIENCE Op 3 en 4 juni vindt The Hair X-perience 2018 plaats in Evenementenhal Gorinchem. De tweede editie belooft nóg grootser en spectaculairder te worden dan de voorganger. P. 10 INTERVIEW MONIQUE DE JONGH Dutch Haircare is importeur van hoogwaardige en trendy producten voor de kappersbranche. Dit jaar pakt het bedrijf uit met een aantal bijzondere merken. Medeoprichtster Monique de Jongh vertelt meer over haar toekomstplannen en visie. P. 20 COVERSTORY ROYAL KIS Nu de consument steeds meer de mogelijkheid krijgt om via internet zelf producten te bestellen – en daarmee het waardevolle kappersadvies misloopt – wordt het tijd dat de kapper zijn positie in de markt herstelt. 10 D e K a p p e r n r 2 2 0 1 8 4 D e K a p p e r n r 2 2 0 1 8 5 P. 18 TRINITY Het Franse woord voor droom is rêve, een woord dat op zich al klinkt als in gedachten wegzweven. Rêve D’Amarante, de lente-/zomercollectie 2018 van Trinity Haircare, sluit hier perfect op aan. 20 35 64 17 P. 43 SALON AMBIENCE SPECIAL De nieuwste versie van het Salon Ambience Special-magazine is uit, met daarin een grote selectie aan bijzondere promoties en speciale aanbiedingen. P. 61 DOUBLE TRUE Het is lente en dat is voor veel mensen reden genoeg voor een nieuwe look. Hierbij dienen celebrities en social media als grootste inspiratiebronnen. Bloggers, influencers en BN’ers hebben een enorme invloed op de nieuwe (haar)stijlen. P. 64 SALON X – KOOLMAN&CO, TWELLO Het komt niet vaak voor dat één kapsalon door drie mensen wordt getipt voor de rubriek ‘Salon X’. Vakgenoten en klanten zijn echter zo te spreken over Koolman&Co dat de redactie besloot om een kijkje te nemen in deze recent verbouwde kapperszaak. 61 43 I n h o u d

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4