De Kapper 2 2025 Online

DE KAPPER NR 2 2025 21 Marketing Manager Audrey Gilson sluit zich daarbij aan: “We verzamelen niet alleen feedback om de meest waardevolle inzichten eruit te filteren, maar voor ons is élke vorm van input belangrijk. Onze Ambassadors zijn geen nummers; zij vormen de kern van ons merk. Dat voel je in alles wat we doen. Daarom ontwikkelen we tools die perfect inspelen op de specifieke behoeften van onze gebruikers.” Dankzij haar ervaring en expertise als haarstylist is Tizziana’s feedback erg waardevol voor BaBylissPRO. Audrey legt uit: “Hoewel onze recente inspanningen vooral gericht waren op barbers en herenkappers met tondeuses, trimmers en shavers, zullen we ons dit jaar meer gaan richten op haarstyling. We werken samen met onze Ambassadors om onze bestsellers in dit vakgebied een upgrade te geven, zodat ze nog beter aansluiten bij de huidige vraag, trends en technologieën. Denk bijvoorbeeld aan föhns, stijltangen en krultangen. Tizziana zal, samen met onze andere Ambassadors, een sleutelrol spelen in dit proces.” Tizziana verzamelt waardevolle feedback door haar werk op de werkvloer. “Hoewel ik jaren geleden mijn salon heb verkocht vanwege tijdgebrek door educatie en podiumwerk, sta ik nog wekelijks op de werkvloer. Waarom? Niet alleen omdat ik het ontzettend leuk vind, maar ook omdat ik ervan overtuigd ben dat je geen educatie of shows kunt geven als je niet precies weet hoe het er in de praktijk aan toe gaat. Je moet begrijpen wat consumenten verwachten en ervaren hoe het is om een tool dagelijks te gebruiken, van ’s ochtends tot ’s avonds. Pas dan weet ik wat wel en niet prettig is aan een tool en waar er nog verbeterpunten liggen.” Nieuwe tools en upgrades Enkele voorbeelden van producten die recentelijk zijn geïntroduceerd in de haarstylingcategorie zijn de Falco, de Stilista en de Drying Wand die binnenkort wordt gelanceerd. “De Drying Wand is een perfect voorbeeld van onze focus op zowel haarstylisten als barbers. Maar ik kan je verzekeren dat er nog veel meer innovaties en updates aankomen!", voegt Audrey toe. Hoe werkt dat precies? “We lanceren een product pas wanneer het echte toegevoegde waarde biedt kappers en/of barbers. Zodra zij de producten grondig hebben getest en waardevolle feedback hebben gegeven, beginnen we met eventuele aanpassingen en wordt het volgende prototype geproduceerd. We gaan door met dit proces totdat zowel wij als de kappers of barbers volledig tevreden zijn.” Tizziana kan niet wachten om de nieuwe tools te testen wanneer het zover is, maar kijkt in de tussentijd ook uit naar de momenten waarop ze samen met de andere Ambassadors op het podium staat. “Het is niet alleen ontzettend leuk, maar ik leer er ook enorm veel van. Het biedt me de kans om mezelf verder te ontwikkelen en nieuwe uitdagingen aan te gaan. Grenzen verleggen en jezelf continu ontwikkelen is niet alleen mijn persoonlijke drijfveer, maar ook die van BaBylissPRO. Kortom, een match made in heaven”, besluit Tizziana. Meer informatie: BaBylissPRO Tel. +31 (0)30 2219630 www.babylisspro.eu GRENZEN VERLEGGEN EN JEZELF CONTINU ONTWIKKELEN IS NIET ALLEEN MIJN PERSOONLIJKE DRIJFVEER, MAAR OOK DIE VAN BABYLISSPRO. KORTOM, EEN MATCH MADE IN HEAVEN

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4