DE KAPPER NR 2 2025 49 VEEL MANNEN MIJDEN BARBERSHOPS OMDAT ZE DENKEN DAT JE DAAR ALLEEN HET ‘STANDAARD’ OPGESCHOREN KAPSEL KUNT KRIJGEN. DAARDOOR KIEZEN MANNEN DIE MEER MODEL IN HUN HAAR WILLEN VAAK NOG STEEDS VOOR EEN REGULIERE KAPPER. MET BO BARBERS WIL IK DAT VOOROORDEEL DOORBREKEN Investeren in educatie en toekomstplannen Naast de dagelijkse gang van zaken hecht Bo veel waarde aan educatie en training binnen zijn barbershop. “We leren van elkaar en geven continu feedback. Dat houdt ons scherp, zorgt voor groei en brengt een goede energie in de zaak.” Zijn passie voor het vak delen, wil hij in de toekomst verder uitbreiden. “Momenteel leid ik een barber op, wat ik enorm gaaf vind om te doen. In de toekomst hoop ik dit nog verder uit te bouwen, niet alleen voor mijn eigen zaak, maar ook om de volgende generatie barbers te helpen echt uit te blinken in hun vak.” Een plek waar klanten graag komen Bo Barbers draait niet alleen om vakmanschap, maar ook om beleving. “De uitstraling van de zaak is ontzettend belangrijk”, zegt Bo. “Mensen moeten zich hier welkom en op hun gemak voelen. Dat begint bij een unieke uitstraling, maar minstens zo belangrijk is de manier waarop we met klanten omgaan. De eerste indruk bepaalt alles.” En zijn ambitie? “Misschien breid ik het aantal vestigingen ooit uit, maar alleen als ik de kwaliteit en sfeer kan behouden. Voor nu ligt de focus op het verder versterken van wat we hier in Utrecht hebben opgebouwd: een barbershop waar klanten zich thuis voelen en steeds weer terugkomen.” Meer informatie: Bo Barbers www.bobarbers.nl Instagram: @bobarbersutrecht Bo van Lavieren
RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4