Kapper nr3 2020 Online

D e K a p p e r n r 3 2 0 2 0 4 I n h o u d P. 10 GROOT INTERVIEW Het barberconcept Depot, dat in Nederland onder het merkenportfolio van Z.one Lab valt, is in 2016 opgericht door Ivano Panzeri. Voor de distributie in Nederland is Z.one Lab de samenwerking aangegaan met Happy Hairservice. En met succes. Inmiddels heeft Depot ruim 500 klanten in Nederland. We gaan met Sergio Livesi, directeur van Z.one Lab en Arthur Meijer, Brand Manager Depot bij Happy Hairservice, in gesprek over de stormachtige ontwikkeling die het merk in Nederland heeft doorgemaakt. P. 14 TRINITY HAIRCARE BENELUX Men zegt dat de ware aard van een bedrijf pas echt tot uiting komt in crisistijd. Trinity Haircare Benelux, waar naast het volledige assortiment van Trinity Haircare ook het herenmerk Tailor’s Grooming toe behoort, is een uitstekend voorbeeld van een bedrijf dat doet wat het belooft, en het liefst nog meer dan dat, óók in crisistijd. We gaan in gesprek met eigenaar Jeroen Schenke, CEO Robin Schenke en zijn vrouw en eigenaar Jolanda Schenke over dit bijzondere bedrijf, waar persoonlijkheid hoog in het vaandel staat. P. 23 ROYAL KIS INTRODUCEERT ROYAL KIS SOFTSHADES Royal KIS introduceert Royal KIS SoftShades. Een ammonia- en PPD-vrije lijn met 25 kleuren. Volgens Nico Niessink, eigenaar van Ministry of Beauty, haalt Royal KIS SoftShades zijn kracht uit twee bijzondere ingrediënten: Innovative Color Deposit Agent en amarantzaadextract. Wat verder het geheim is achter deze succesvolle formule, legt Nico uit in een gesprek met de redactie van vaktijdschrift De Kapper. 10 P. 20 COVERSTORY TONDEO SOLINGEN Barbier zijn is een levensfilosofie. Het bedrijf Tondeo Solingen begrijpt dat maar al te goed. In 2018 ontwikkelde het merk samen met barbieren Tondeo Barber’s Toolbar. Het assortiment bevat precies de gereedschappen die de barbier nodig heeft. Onlangs is Barber’s Toolbar uitgebreid met nieuwe producten. We gaan in gesprek met Elke Rahmann, hoofd van de marketingafdeling van Tondeo, over de nieuwste producten en het enorme succes van deze innovatieve lijn. Ook vertellen ondernemers Pascal Jahn en Dominic Aquaro ons alles over hun ervaringen met de productlijn. 14 20

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4