De Kapper nr3-2021 Online

D e K a p p e r n r 3 2 0 2 1 4 I n h o u d P. 10 GROOT INTERVIEW We hebben er lang op moeten wachten, maar het ziet ernaar uit dat het nu bijna echt zover is: de eerste kappersbeurs sinds 2019. De organisatie van The Hair X-perience heeft een spectaculair programma voorbereid en kan niet wachten om alle kappersprofessionals te mogen verwelkomen op 5 en 6 september in Evenementenhal Gorinchem. We gaan in gesprek met Manita Philipsen, Head of Content, en Kelly Marijnissen, Marketing coördinator, over het afgelopen jaar en de plannen voor deze editie. P. 20 COVERSTORY Tondeo biedt een uitgebreid assortiment kapperstools van hoge kwaliteit en focust zich op innovatie. Dat blijkt onder andere uit de nieuwe EXPERT COLLECTION, die het merk onlangs heeft geïntroduceerd. De EXPERT COLLECTION is een scharenserie die bestaat uit vier modellen die inspelen op de verschillende behoeftes van kappers. Tondeo biedt hiermee voor iedere kapper wat wils. P. 34 MILK_SHAKE ® : EEN HIP, INNOVATIEF EN DUURZAAM MERK milk_shake, dat in Nederland wordt vertegenwoordigd door z.one lab, is een innovatief merk dat niet alleen bekend staat om zijn frisse en hippe uitstraling, maar ook om de hoge kwaliteit van de producten. Sergio Livesi, directeur van z.one lab, vertelt wat dit merk precies uniek maakt. 10 P. 42 DE GRENZEN VAN CREATIEVE EDUCATIE VERLEGGEN Ze hebben duizenden kilometers per jaar afgelegd om educatie, ondersteuning en inspiratie te bieden aan collega’s in heel Europa. Ze leerden hen telkens nieuwe concepten en technieken met betrekking tot het knippen van krullen zodat zij altijd up-to-date waren en hun klanten konden voorzien van de beste kapsels. We hebben het hier over Brian McLean, oprichter en eigenaar van het bekende CURLSYS ® -knipconcept, en zijn vrouw Waltraud. We gaan met hen in gesprek over het belang van live educatie. 20 42

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4