De Kapper nr-4 2022 Online

De Ka p p e r n r 4 2 0 2 2 68 Sa l o n X - Te a m Ka p p e r s Oo s t e r h o u t TeamKappers IN OOSTERHOUT VIERT 25-JARIG JUBILEUM ESMEE HEESEN WAS 22 JAAR TOEN ZE FRANCHISENEMER WERD BIJ TEAM KAPPERS, ÉÉN VAN DE FORMULES VAN PROVALLIANCE NEDERLAND. DAT ZE DIE STAP OP ZO’N JONGE LEEFTIJD ZOU ZETTEN, HAD ZE NIET VERWACHT, MAAR SPIJT VAN HAAR KEUZE HEEFT ZE NOOIT GEHAD. “HET LIEP AL VRIJ SNEL ONTZETTEND GOED IN DE SALON EN IK VOND HET GEWELDIG OM HET KNIPPEN EN KLEUREN TE COMBINEREN MET HET ONDERNEMERSCHAP”, ALDUS ESMEE. WE GAAN MET HAAR IN GESPREK OVER HAAR SALON IN OOSTERHOUT, DIE INMIDDELS 25 JAAR BESTAAT EN ONLANGS IS VERHUISD NAAR EEN NIEUWE LOCATIE. Op jonge leeftijd wist Esmee al dat ze het kappersvak in wilde. “Ik houd ervan om creatief met mijn handen bezig te zijn en daarnaast ben ik echt een mensenmens. Al die facetten komen perfect samen in het kappersvak, dus het was voor mij een logische keuze om dit vak in te gaan.” Als leerling kwam Esmee bij Team Kappers terecht, en daar is ze nooit meer weggegaan. “De visie van Team Kappers spreekt me enorm aan. Bij deze formule van Provalliance is het concept duidelijk en toegankelijk: knippen, kleuren en stylen voor aantrekkelijke prijzen. Daarnaast draait het erom dat iedereen zich thuis voelt, zowel het personeel als de klanten.” Maar hoe doe je dat, ervoor zorgen dat ook echt iedereen zich welkom voelt? Esmee legt uit: “De aantrekkelijke prijzen zorgen ervoor dat het voor iedereen toegankelijk is om een afspraak bij ons in te plannen of naar binnen te stappen. Vervolgens is het onze taak om er met de juiste persoonlijke aandacht voor de klant en de sfeer in de salon voor te zorgen dat de klant zich ook echt thuis voelt en terugkeert. Bij ons mag iedereen zichzelf zijn. Alles kan en mag besproken worden binnen onze salon. We zijn als het ware een tweede huiskamer voor onze klanten. We merken dat dat ook één van de redenen is dat we inmiddels een grote vaste klantenkring hebben opgebouwd. Mensen voelen zich thuis én gewaardeerd. We hebben echt aandacht voor de klant en gaan het gesprek met hun aan.”

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4