DE KAPPER NR 4 2024 13 EVENT Sergio benadrukt dat het succes van het bedrijf te danken is aan de twee krachtige merken binnen hun portfolio. “Milk_shake is een innovatief merk met een frisse en trendy uitstraling, bekend om de hoogwaardige kwaliteit van de producten. De afgelopen jaren heeft milk_shake aanzienlijk geïnvesteerd in zijn kleurassortiment om een nog completer aanbod te bieden.” “Aan de andere kant is Depot een echt barberconcept, toegewijd aan de traditie van mannenverzorging met een geavanceerd en goed gestructureerd assortiment”, vervolgt hij. “Depot is ontstaan uit de passie van barbers en herenkappers voor hun vak, wat absoluut zijn vruchten afwerpt.” Ondersteuning De merken staan bekend om hun hoogwaardige kwaliteit en unieke uitstraling, maar volgens Saskia zijn er meer factoren die hen onderscheiden. “Tegenwoordig draait het niet alleen om goede producten; succes hangt af van veel meer aspecten. Een cruciaal voorbeeld hiervan is de ondersteuning op diverse fronten. Zo bieden we een uitgebreid educatieprogramma aan voor beide merken, met trainingen die zowel plaatsvinden in onze eigen academy als bij onze partners in de salon. Daarnaast bieden we ook op maat gemaakte trainingen op locatie aan, zodat we educatie zo toegankelijk mogelijk kunnen maken voor onze partners”, aldus Saskia. Z.ONE LAB VIERT 10-JARIG JUBILEUM MET BIJZONDER EVENT Dit jaar bestaat z.one lab, dat in Nederland de distributie verzorgt van onder andere milk_shake en Depot, tien jaar. Sergio Livesi, directeur van z.one lab, en marketing manager Saskia Livesi vonden dat deze mijlpaal niet onopgemerkt voorbij mocht gaan. “We zijn enorm trots op ons tienjarig bestaan, maar vooral op onze klanten die keer op keer voor ons kiezen en hun vertrouwen in ons stellen, sommigen zelfs al vanaf dag één”, aldus Saskia. Sergio vult aan: “Ook op het gebied van management ontzorgen we onze partners. Een voorbeeld daarvan is het stimuleren van de doorverkoop. Onze accountmanagers komen regelmatig langs om samen met de salonhouder de mogelijkheden te bespreken om de verkoop te bevorderen. Dit omvat onder andere het gebruik van banners, gadgets, displays en beeldmateriaal voor social media. Samen bekijken we wat het beste bij de salon past en hoe dit optimaal gepresenteerd kan worden.” Groot succes Dat de werkwijze van z.one lab aanslaat, blijkt uit het aantal salons dat aanwezig was op het jubileumevent. “We zijn enorm verheugd dat we zoveel partners mochten verwelkomen op deze dag. Zonder hen zouden we niet zijn waar we nu zijn, dus wilden we iedereen via dit event hartelijk bedanken. Het was een fantastisch feest”, besluit Saskia. Meer informatie: z.one lab Tel. +31 (0) 413 724934 www.zonelab.nl
RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4