De Kapper nr5 2022 Online

DE KAPPER NR 5 2022 4 INHOUD P. 10 INTERVIEW In juli verwelkomde Keune Haircosmetics met trots Mark van Westerop als Global Ambassador Color & Style. We gaan met Mark in gesprek over zijn keuze voor Keune en zijn rol binnen het bedrijf. Daarnaast vertellen zowel Mark als Trijntje Hoekstra, Educatie Manager Nederland, ons alles over de educatieplannen van Keune. En we kunnen je vertellen: die zijn veelbelovend! P. 20 COVERSTORY BaBylissPRO timmert flink aan de weg. Wat de sleutel tot het succes is? Volgens Audrey Gilson, Marketing Manager Benelux, zijn dat verschillende factoren. Het team van vaktijdschrift De Kapper reisde af naar België, waar we zelf ervaarden wat de succesfactoren van BaBylissPRO zijn. P. 14 INLINE Onlangs werden de twee salons van Danny Boulker, Van Krimpen en Basic Kappers, samengevoegd tot één salon: Kappers van Maarssen. En bij een nieuw concept, hoort ook een nieuwe uitstraling, vindt Danny. We gaan met hem in gesprek over zijn carrière en de vernieuwde salon, die in samenwerking met Inline tot stand is gekomen. P. 26 MILK_SHAKE© milk_shake, dat in Nederland onder het portfolio van z.one lab valt, is een innovatief merk dat zich kenmerkt door de frisse en hippe uitstraling, evenals de hoge kwaliteit van de producten. In de afgelopen jaren heeft milk_shake veel geïnvesteerd in het kleurassortiment, om zo een nog completer aanbod te kunnen bieden. 10 14 20 26

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4