De Kapper nr 5 2023 Online

DE KAPPER NR 5 2023 5 P. 23 KIS ONDERGAAT BRANDING TRANSFORMATIE In de afgelopen jaren heeft KIS zich ontwikkeld van een merk dat in salons als een 'extraatje' werd gezien tot een volwaardig merk dat steeds meer salons volledig omarmen. Bij een volwaardig merk, hoort volgens Bram Niessink, Global Brand Director bij KIS Haircare, ook een professionele branding. De groei in de afgelopen jaren is dan ook één van de redenen geweest dat het imago van KIS een transformatie ondergaat. P. 38 JOHN’S HAIRDESIGN WERD VERBOUWD DOOR INLINE John Huis, eigenaar van John’s Hairdesign is 45 jaar geleden in het kappersvak terechtgekomen en opende vele jaren later zijn eigen salon, genaamd John’s Hairdesign. “Ik heb nooit de ambitie gehad om voor mezelf te beginnen, maar dingen lopen wel vaker anders dan je op voorhand bedenkt”, vertelt John ons. We gaan met hem in gesprek over zijn carrière en over de verbouwing, die werd verzorgd door Inline. P. 52 EVENT PAUL MITCHELL Op maandag 25 september vond op de prachtige locatie Het Houtse Meer in Den Hout het Up Close & Personal event van Paul Mitchell plaats, dat in samenwerking met Pro-Duo werd georganiseerd, de vertegenwoordiger van het merk in Nederland. Tijdens dit intieme event, waar veertig kappers aanwezig waren, werd alles vertelt over de geschiedenis en de visie van het merk en werden de nieuwste productlanceringen uitgebreid onder de loep genomen. P. 56 SALON X – HAIR CONSULTANCY Hair Consultancy is al 35 jaar een begrip binnen de wereld van haarwerken. Het bedrijf heeft zich gespecialiseerd in op maat gemaakte haarwerken, waarbij de wensen van de cliënt centraal staan. Met een toegewijd team van vakmensen in hun eigen salon, vervaardigt Hair Consultancy haarwerken van enkel de hoogste kwaliteit materialen. 23 38 52 56

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4