DE KAPPER NR 5 2024 34 SUBCOVERSTORY Voorkappers is bij veel professionals in de branche vooral bekend om zijn webshop. Met de opening van het Experience Center laat het bedrijf echter zien dat het veel meer te bieden heeft. “We begrijpen dat je soms de behoefte hebt om fysiek rond te neuzen en de look & feel van verschillende merken en producten te ervaren. Ons ruim opgezette Experience Center biedt precies dat”, aldus Fayenna. Petra vult aan: “In ons Experience Center vind je alle merken die we ook online aanbieden. Denk aan bekende namen zoals Schwarzkopf, L’Oréal, Wella, FarmaVita, Goldwell, Kis, Matrix, Indola, Fanola, Wahl, BabylissPRO, Olaplex, K18, Framar, Olivia Garden, Valera, Dyson, Jaguar, E-Kwip en vele anderen. Hier ontdek je ons volledige en uitgebreide assortiment.” De waarde van hands-on ervaring Het Experience Center biedt niet alleen de kans voor professionals om een verscheidenheid aan producten van dichtbij te bekijken, maar ook om uit te proberen, met name de kapperstools. Dat is namelijk waar het volgens Petra en Fayenna om draait: handson-ervaring. “Wat we echt belangrijk vinden, is dat kappers de tools in handen kunnen houden”, zegt Petra. “Bij het aanschaffen van nieuwe scharen of tondeuses is het cruciaal om te voelen of ze aan je eisen voldoen. Daarom hebben we een speciale elektrawand waar kappers de apparatuur kunnen testen. Het gaat niet alleen om de aankoop; het draait om het maken van een weloverwogen keuze.” Fayenna vult aan: “En laten we de nieuwste innovaties niet vergeten. Neem bijvoorbeeld de Dyson beauty tools. Deze zijn aangesloten en exclusief te testen.” WE WILLEN DAT IEDERE BEZOEKER MET EEN GOED GEVOEL NAAR HUIS GAAT, WETENDE DAT ZE DE JUISTE KEUZES HEBBEN GEMAAKT VOOR HUN SALON ▲ Marc, Sanne, Jan en Jan van der Leek, de familie achter het bedrijf Voorkappers
RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4