D
e
K
a p p e r
n r
6 2 0 1 6
11
Philip Martin’s is de creatie van beleving dus niet iets wat we zomaar roepen
omdat het zo lekker klinkt. In plaats daarvan is er echt een krachtig concept
beschikbaar dat deze beleving in de salon werkelijkheid maakt.”
“Een ander belangrijk punt dat betrekking heeft op de creatie van beleving
heeft betrekking op de toepassingsmethoden van het merk. Anders gezegd:
het assortiment van Philip Martin’s bestaat uit heerlijke, luxueuze producten
voor haar en lichaam. Maar de werkelijke kracht ligt in de conceptmatigheid
van het merk. Daarmee bedoel ik dat de combinatie van aromatherapieën,
verschillende holistische massagetechnieken, unieke toepassingsmethodes, en
het stijlvolle verpakkingsconcept en het verhaal achter het merk elkaar alle-
maal aanvullen en versterken. Dit maakt Philip Martin’s tot een uniek, eigen-
tijds en zeer onderscheidend merk voor de betere salons in Nederland.”
HOE ZIJN HET HAIRCARE- EN SKINCARE-ASSORTIMENT
VAN PHILIP MARTIN’S PRECIES OPGEBOUWD?
“Het haircare-assortiment bestaat uit een complete productrange en voorziet
dus in alle verzorgingsproducten die een salon in het hogere segment nodig
heeft. Het assortiment is onderverdeeld in shampoos, conditioners, maskers,
diverse oliebehandelingen en een complete stylingrange. Op het gebied van
kleur biedt Philip Martin’s ammoniavrije kleuringen, ammonia-arme kleurin-
gen, 100% organische Henne-kleuring alsmede permanent en blondering.”
“Ook de skincare-range is een complete lijn, die is onderverdeeld in produc-
ten voor professioneel gebruik in de schoonheidssalon of spa en een retailse-
rie bestaande uit producten die de klant thuis gebruikt. Vanzelfsprekend zijn
de hair- en skincareproducten op vele manieren op elkaar afgestemd, waar-
door het totale assortiment een uitgebalanceerd geheel vormt.”
WANNEER EEN ONDERNEMER ZIJN OF HAAR SALON
WIL TRANSFORMEREN TOT EEN PHILIP MARTIN’S
CONCEPTSTORE, STEL JE DAN BEPAALDE EISEN AAN DE
GROOTTE VAN DE ZAAK?
“Nee, de grootte van de salon vind ik minder relevant. Veel belangrijker vind
ik dat de kapper er echt voor wil gaan, vertrouwen heeft in het concept en
inziet welke resultaten hiermee bereikt kunnen worden in de praktijk.”
“Het Philip Martin’s-concept is volledig uitgekristalliseerd, waardoor het voor
salons een zeer stabiele basis is in een onstuimige markt. Vanzelfsprekend
mogen salons rekenen op honderd procent commitment van onze kant. Zo
nemen we graag de tijd om alle onderdelen van het concept te verduidelij-
ken, zijn correcte en stipte leveringen een vanzelfsprekendheid en bieden we
ondersteuning met educatie en op het gebied van marketing. We geloven er
heilig in dat samenwerking noodzakelijk is om succesvol te zijn en demon-
streren saloneigenaren graag hoe dit er in de praktijk uitziet. Dat doen we in
de overtuiging dat het Philip Martin’s-concept ijzersterk is en alle verschillen-
de elementen elkaar aanvullen. Wat dat betreft zijn we echt een trendsetter in
de wereld van professionele haar- en huidcosmetica die op organische wijze
wordt geproduceerd.”
Meer informatie:
Philip Martin’s
Plein 1946, nr. 2
6862 DV Oosterbeek
Tel. 026-3886117
info@philipmartins.nl www.philipmartins.nl“HET ASSORTIMENT VAN PHILIP MARTIN’S BESTAAT
UIT HEERLIJKE, LUXUEUZE PRODUCTEN VOOR HAAR
EN LICHAAM. MAAR DE WERKELIJKE KRACHT LIGT IN
DE CONCEPTMATIGHEID VAN HET MERK. DOORDAT
DE VERSCHILLENDE ELEMENTEN VAN HET
CONCEPT NAUWKEURIG OP ELKAAR ZIJN
AFGESTEMD, BESCHIKT HET MERK OVER EEN
GROOT ONDERSCHEIDEND VERMOGEN”