Previous Page  11 / 60 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 11 / 60 Next Page
Page Background

D

e

K

a p p e r

n r

6 2 0 1 6

11

Philip Martin’s is de creatie van beleving dus niet iets wat we zomaar roepen

omdat het zo lekker klinkt. In plaats daarvan is er echt een krachtig concept

beschikbaar dat deze beleving in de salon werkelijkheid maakt.”

“Een ander belangrijk punt dat betrekking heeft op de creatie van beleving

heeft betrekking op de toepassingsmethoden van het merk. Anders gezegd:

het assortiment van Philip Martin’s bestaat uit heerlijke, luxueuze producten

voor haar en lichaam. Maar de werkelijke kracht ligt in de conceptmatigheid

van het merk. Daarmee bedoel ik dat de combinatie van aromatherapieën,

verschillende holistische massagetechnieken, unieke toepassingsmethodes, en

het stijlvolle verpakkingsconcept en het verhaal achter het merk elkaar alle-

maal aanvullen en versterken. Dit maakt Philip Martin’s tot een uniek, eigen-

tijds en zeer onderscheidend merk voor de betere salons in Nederland.”

HOE ZIJN HET HAIRCARE- EN SKINCARE-ASSORTIMENT

VAN PHILIP MARTIN’S PRECIES OPGEBOUWD?

“Het haircare-assortiment bestaat uit een complete productrange en voorziet

dus in alle verzorgingsproducten die een salon in het hogere segment nodig

heeft. Het assortiment is onderverdeeld in shampoos, conditioners, maskers,

diverse oliebehandelingen en een complete stylingrange. Op het gebied van

kleur biedt Philip Martin’s ammoniavrije kleuringen, ammonia-arme kleurin-

gen, 100% organische Henne-kleuring alsmede permanent en blondering.”

“Ook de skincare-range is een complete lijn, die is onderverdeeld in produc-

ten voor professioneel gebruik in de schoonheidssalon of spa en een retailse-

rie bestaande uit producten die de klant thuis gebruikt. Vanzelfsprekend zijn

de hair- en skincareproducten op vele manieren op elkaar afgestemd, waar-

door het totale assortiment een uitgebalanceerd geheel vormt.”

WANNEER EEN ONDERNEMER ZIJN OF HAAR SALON

WIL TRANSFORMEREN TOT EEN PHILIP MARTIN’S

CONCEPTSTORE, STEL JE DAN BEPAALDE EISEN AAN DE

GROOTTE VAN DE ZAAK?

“Nee, de grootte van de salon vind ik minder relevant. Veel belangrijker vind

ik dat de kapper er echt voor wil gaan, vertrouwen heeft in het concept en

inziet welke resultaten hiermee bereikt kunnen worden in de praktijk.”

“Het Philip Martin’s-concept is volledig uitgekristalliseerd, waardoor het voor

salons een zeer stabiele basis is in een onstuimige markt. Vanzelfsprekend

mogen salons rekenen op honderd procent commitment van onze kant. Zo

nemen we graag de tijd om alle onderdelen van het concept te verduidelij-

ken, zijn correcte en stipte leveringen een vanzelfsprekendheid en bieden we

ondersteuning met educatie en op het gebied van marketing. We geloven er

heilig in dat samenwerking noodzakelijk is om succesvol te zijn en demon-

streren saloneigenaren graag hoe dit er in de praktijk uitziet. Dat doen we in

de overtuiging dat het Philip Martin’s-concept ijzersterk is en alle verschillen-

de elementen elkaar aanvullen. Wat dat betreft zijn we echt een trendsetter in

de wereld van professionele haar- en huidcosmetica die op organische wijze

wordt geproduceerd.”

Meer informatie:

Philip Martin’s

Plein 1946, nr. 2

6862 DV Oosterbeek

Tel. 026-3886117

info@philipmartins.nl www.philipmartins.nl

“HET ASSORTIMENT VAN PHILIP MARTIN’S BESTAAT

UIT HEERLIJKE, LUXUEUZE PRODUCTEN VOOR HAAR

EN LICHAAM. MAAR DE WERKELIJKE KRACHT LIGT IN

DE CONCEPTMATIGHEID VAN HET MERK. DOORDAT

DE VERSCHILLENDE ELEMENTEN VAN HET

CONCEPT NAUWKEURIG OP ELKAAR ZIJN

AFGESTEMD, BESCHIKT HET MERK OVER EEN

GROOT ONDERSCHEIDEND VERMOGEN”